כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
תיקי נתניהו לאן

מדוע נעדרה התובעת הראשית מפגישות הגישור

התובעת הראשית בן ארי, לא נכחה בפגישות שערכה היועמ"שית עם פרקליטי נתניהו ואלוביץ' בהן נדונו האפשרות ללכת לגישור. הסיבה: בן ארי נמצאת בחופשה ארוכה בחו"ל

מדוע נעדרה התובעת הראשית מפגישות הגישור
נתניהו בבית משפט צילום: תומר אפלבאום, לע"מ

התובעת הראשית בתיקי נתניהו, ליאת בן ארי, לא נכחה השבוע בפגישות שערכה היועמ"שית ובכירי משרד המשפטים עם עורכי דינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ואלוביץ בהן נדונו האפשרות ללכת לגישור. הסיבה: בן ארי נמצאת בחופשה ארוכה בחו"ל. 

על פי דיווח ב'כאן חדשות', החופשה הארוכה של בן ארי נמשכת כבר שלושה שבועות, ומצטרפת לחופשות ממושכות נוספות שלקחה התובעת בן ארי בזמן שמשפט האלפים בו היא מוגדרת כתובעת הראשית - מתנהל. 

מפרקליטות המדינה נמסר בתגובה לדיווח: איננו מתייחסים לענייניים אישיים של עובדים״.

כזכור, אמש דווח כי, היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, ערכה בתחילת השבוע פגישה עם עורכי הדין של ראש הממשלה בנימין נתניהו במטרה לבדוק היתכנות לעריכת גישור פלילי בתיקיו.

מדובר בפעם הראשונה שהצדדים משוחחים בנוגע לאפשרות של גישור פלילי בעניינו. 

מסביבת נתניהו נמסר בתגובה: "בית המשפט הוא זה שהמליץ לפרקליטות להגיע לגישור לאור ההתפתחויות במשפט. פרקליטי ראש הממשלה אמרו שאין להם התנגדות לכך ועמדתם לא השתנתה".

גורמי תביעה מטעם היוע"משית מיארה הודיעו לאחרונה כי היא מתנגדת לניהול הליך גישור פלילי לצורך הגעה להסדר טיעון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, כך פורסם ב'כאן חדשות'.

 

ליאת בן ארי בנימין נתניהו גלי בהרב מיארה משרד המשפטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד