כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
"המראה היה מזעזע ביותר"

רצח מחריד: דקר את אשתו ושני בניו למוות

רצח מחריד הלילה במגזר הערבי. תושב טייבה בשנות השלושים לחייו נעצר בחשד שרצח את אשתו ושני בניו, בני שנתיים וחצי שנה בדקירות סכין | פראמדיק מד"א תיאר: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע ביותר"

רצח מחריד: דקר את אשתו ושני בניו למוות
זירת הרצח בטייבה צילום: דוברות המשטרה

רצח מזעזע הלילה (שני) בטייבה: כבן 30 רצח את אשתו ושני בניו הפעוטים בני שנתיים וחצי שנה. המשטרה הגיעה אליו ועצרה אותו לחקירה.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בשעה 02:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על אישה ושני פעוטות שנפגעו באירוע אלימות בטייבה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על אישה כבת 26, תינוק כבן חצי שנה ופעוט כבן שנתיים, ללא סימני חיים וקבעו את מותם.

פאראמדיק מד"א, מוחמד עראקי סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע ביותר, ראינו אישה כבת 30 תינוק ופעוט מחוסרי הכרה, עם סימני אלימות, ביצענו בדיקות רפואיות וניסינו להציל אותם, הם היו ללא סימני חיים ולצערנו, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם של השלושה."

סינק מפקד תחנת טייבה, סנ\"צ גילי אלחדד // דוברות המשטרה

לפי החשד, הבעל דקר את הילדים, פעוט כבן שנתיים ותינוק כבן שישה חודשים, בעודם במיטותיהם, ואת אשתו כששהתה במטבח הבית. חוקרי מחלקת זיהוי פלילי פעלו הלילה לאיסוף ממצאים פורנזיים במסגרת החקירה, לבחינת הנסיבות.

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, סיים לפנות בוקר הערכת מצב מיוחדת בזירת הרצח בטייבה והטיל את החקירה הרגישה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב שרון.

במסגרת הערכת המצב, סקרו בפניו קציני החקירות, הזיהוי הפלילי ופיקוד התחנה והמרחב את הממצאים שנותחו עד כה, וכאמור בהתאם למורכבות התיק, הנחה מפקד המחוז כי החקירה תנוהל ביל"פ שרון, בסיוע מערכי החקירות המחוזיים.

רצח מחריד טייבה המגזר הערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד