כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
"מפחדת עד מוות"

אשה גילתה שהבית החדש שורץ נחשים ענקיים

אשה מקולורדו ארה"ב הייתה בעיצומו של תהליך מעבר לביתה החדש, אך היא גילתה לחרדתה שבית חלומותיה מוצף ב"פולשים גדולים להחריד". בעלת הבית אמרה שבתוך פחות משבועיים היא ראתה קרוב ל-12 נחשים בביתה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: רשות הטבע והגנים

משפחה מקולורדו הייתה בתהליך של מעבר לביתה החדש כשגילתה לחרדתה שבית חלומותיה מוצף בפולשים "גדולים להחריד". אמבר הול אמרה לתקשורת המקומית שכאשר היא קנתה את הבית בן ארבעה חדרי שינה בסנטניאל קולורדו, לא היה לה מושג שהנכס משמש כמאורת נחשים.

הול אמרה שזה היה אחד הכלבים שלה שגילה את התגלית הזוחלת בחניון בזמן שהיא פרקה את חפציה במהלך המעבר. "באתי לראות על מה הוא הסתכל, חשבתי שזה כמו עכביש או משהו, והיו שני חורים קטנים וראיתי נחשים מחליקים במעלה הקיר", היא אמרה "אז נכנסתי לפאניקה". האישה תיארה את אורחי הבית הלא רצויים המקננים בין הקירות כ"גדולים להחריד".

"כולם אומרים שהם סוג של נחש בירית. אבל הם גם הזהירו שאף אחד מעולם לא ראה את נחש הבירית שלהם כל כך גדול", אמרה הול.

נחשי בירית אינם ארסיים אך יכולים לנשוך בני אדם, ולפעמים לגרום לתגובה אלרגית. הול, אמרה שהיא חסכה כדי לקנות את ביתה הראשון, ועכשיו היא ומשפחתה לא יכולים ליהנות ממנו - ואפילו חוששים להשתמש בשירותים או באמבטיה מחשש שנחש יגיח מהשירותים או מהאמבטיה.

בעלת הבית חסרת המזל אמרה שבתוך פחות משבועיים היא ראתה קרוב ל-12 נחשים בביתה. "אני מפחדת עד מוות" אמרה האישה. האישה שכרה לוכד נחשים. לדבריה, המומחה להדברה אמר לה שחלק מהנחשים חיו בשטח אולי במאורה מוסתרת מתחת לבית במשך שנתיים לפחות, בהתבסס על גודלם העצום.

הול אמרה שהיא מפקפקת בכך שהיא האדם הראשון שרואה את הנחשים בבית.

קולורדו ארה''ב נחשים לוכד נחשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד