כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
התקיפה הדרמטית בדרום

נתניהו צפוי לכנס את הקבינט, גלנט שוהה בבור בקריה

נתניהו צפוי לכנס היום את הקבינט המדיני - ביטחוני לדיון על המצב הביטחוני. בתוך כך, שר הביטחון יואב גלנט נמצא בשעה זו בבור בקריה, יחד עם הרמטכ״ל רב-אלוף הרצי הלוי ובכירים נוספים

נתניהו צפוי לכנס את הקבינט, גלנט שוהה בבור בקריה
יואב גלנט והרצי הלוי צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

לאחר התקיפה הדרמטית בעזה: ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לכנס הערב (שלישי) ב-19:00 את הקבינט המדיני - ביטחוני לדיון על המצב הביטחוני.

רה״מ נתניהו אישר את המבצע בביקורו האחרון במתקן של השב״כ בשבוע שעבר וקיים בשישי אחה״צ אישור תוכניות פרטני.ראש הממשלה בנימין נתניהו במטה השב״כ ביום שישי האחרון. מתוך הטוויטר של מוריה אסרף.

בתוך כך, שר הביטחון יואב גלנט נמצא בשעה זו בבור בקריה, יחד עם הרמטכ״ל רב-אלוף הרצי הלוי, סגן הרמטכ״ל האלוף אמיר ברעם, ראש אגף המבצעים בצה״ל האלוף עודד בסיוק, ראש אמ״ן האלוף אהרון חליוה ומפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא.

שר הביטחון יואב גלנט אמר לאחר הפעולה: "צה״ל ושב״כ ביצעו הלילה במדויק את משימתם כנגד הנהגת הג’יהאד האיסלמי ברצועת עזה. כל גורם טרור שיפגע באזרחי ישראל, יצטער על כך. נרדוף ונשיג את אויבינו".

שר הביטחון יואב גלנט והרמטכ"ל הרצי הלוי. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון.

כזכור, צה"ל תוקף בשעה זו מטרות של ארגון הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה. לפי דיווחים בעזה, מספר מבנים הותקפו, ביניהם של בכירים בארגון בשכונת רפיח. לפי הדיווחים, חלק מהבכירים חוסלו בגל התקיפות.

בנימין נתניהו יואב גלנט הסלמה בדרום מבצע מגן וחץ תקיפה בעזה חיסול מחבלים חיסול בעזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד