כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
פגיעה ישירה

תושב העיר משחזר: "ראיתי אבק ועשן. נפל כאן מנוע של מיירט"

אתמול ספגו מספר בתים פגיעות ישירות בנתיבות ובניר עם כולל נזקים מנפילות באשקלון ובשדרות. אחד התושבים סיפר: "אם לא הייתי במרחב מוגן, הייתי חוטף את התריס של הסלון על הראש, כי הוא נפל"

תושב העיר משחזר: "ראיתי אבק ועשן. נפל כאן מנוע של מיירט"
מבצע מגן חץ צילום: מנחם גולדווג

בית בנתיבות נפגע אתמול במטח רקטות כבד ששוגר מעזה. גבר שהיה בבית שהה במרחב מוגן ולא נפגע, אך נזק נגרם לבית. בירי לנתיבות נפגעו גג מפעל, נזק נגרם למבנים אך לא היו נפגעים. בבאר שבע אותר רסיס באחד הפארקים לאחר יירוט.

ירון חמיאס, שהיה בבית שנפגע בנתיבות, סיפר ל-Ynet: "הייתי בחצר והגעתי לבית של ההורים שלי. הייתה אזעקה ונכנסתי לממ"ד. שמעתי את היירוט ואחרי שתי דקות בערך שמעתי פיצוץ חזק, הבנתי שזה נפל פה. יצאתי החוצה וראיתי אבק ועשן. נפל כאן מנוע של מיירט".

גם באשקלון נגרם נזק לשני בתים, תושבת אחד הבתים קרן מרים בת ה-79, סיפרה ל-Ynet: "חיי ניצלו בנס, נכנסתי לממ"ד וזה הציל את חיי. שמעתי בום והבנתי שמשהו קרה. המתנתי וכשיצאתי ראיתי את המחסנים ואת הרכב, הכול עולה באש. במחסן היו תנור הקרמיקה שלי וכל כלי העבודה, אבל הכי חשוב שאני בחיים".

אבי ישראלי, שגר סמוך, סיפר: "הייתה אזעקה ונכנסתי לממ"ד, אחרי כמה שניות שמעתי בום אדיר. יצאתי וראיתי את הנזק, יש מלא נזק. התחושה היא של פצצה שנופלת לך על הראש, זה רעש נוראי. אם לא הייתי במרחב מוגן, הייתי חוטף את התריס של הסלון על הראש, כי הוא נפל. אנחנו רגילים לזה, לפני חמש שנים הייתה נפילה פה 30 מטרים לידינו, היית ממש ממול, בפינה".

בשדרות התפוצצה רקטה בכניסה לבית. אבי אלקיים, שאשתו ובתו שהו בבית בעת הפגיעה, סיפר ל-Ynet: "עבדתי, ואשתי התקשרה אליי ואמרה לי, 'תיזהר, תיזהר', ואז היא התקשרה שוב בוכה ואמרה שטיל נפל על הבית. ביקשתי ממנה להירגע, יצאתי מהעבודה וטסתי הביתה, ראיתי את כל הכוחות פה. הן היו בממ"ד, אין פשרות. הן רצו מהסלון, סגרו את הדלת, ואז, היא מספרת, היה פיצוץ עז. היא הייתה מאוד חרדה". הוא הוסיף כי יש הרס רציני, "שתי המכוניות הלכו יש המון נזק בגינה, בפרגולה, כל המטבח בפנים נהרס".

יירוט טילים מערכת יירוט נתיבות עזה מבצע מגן וחץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד