כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
הקרב על ראשות העיר אשדוד

חשיפה: הנציג החסידי הביע תמיכה ברה"ע יחיאל לסרי, ננזף ויודח

זעם רב בסיעה המרכזית של אגודת ישראל בעקבות תמיכה עצמאית פומבית שהביע נציג חסידות גור בעיריית אשדוד במועמדותו של ראש העיר המכהן יחיאל לסרי לקדנציה נוספת. ל'בחדרי חרדים' הגיע מכתב שמתנער מהתמיכה ולצד זאת שוקלים בסיעה להדיחו | כל הפרטים נחשפים

חשיפה: הנציג החסידי הביע תמיכה ברה"ע יחיאל לסרי, ננזף ויודח
ברק סרי / יחיאל לסרי צילום: מתוך פייסבוק/יעקב לדרמן, פלאש 90

העיר הראשונה שהבחירות המוניציפליות כבר מורגשות בה היטב היא העיר אשדוד, שם כמו בערים אחרות, המצביעים החרדים מהווים גורם מפתח שיכריעו את זהות ראש העיר הבא, כשעל התפקיד מתחרים נכון להיום, יחיאל לסרי ראש העיר הוותיק והיועץ האסטרטגי הוותיק ברק סרי שזוכה לתמיכה רחבה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ערב חג הפסח שיגר נציג הסיעה המרכזית, סגן ראש העיר יחיאל וינגרטן מייל פנימי בעיר, שבו הביע תמיכה בראש העיר יחיאל לסרי לכהונה נוספת, "סיעת אגודת ישראל, בהתייעצות עם חברי וועדת הרבנים באשדוד ובהנחייתם החליטה לתמוך במועמדותו של ד"ר יחיאל לסרי לקדנציה הקרובה", נכתב.

המכתב הופץ ברחבי העיר, כאשר לסרי מציג אותו כהישג משמעותי וכתמיכה חרדית מוקדמת, מהלך שעורר זעם בקרב ההנהגה הארצית של הסיעה המרכזית, שבאופן חריג מיהרו לנזוף פומבית בנציגם יחיאל וינגרטן, ופרסמו מכתב פנימי המתפרסם כאן ב'בחדרי חרדים' לראשונה, בו הבהירו כי וינגרטן אינו מוסמך להביע תמיכה.

במכתב המתפרסם כאמור כאן לראשונה, עליו חתומים היו"ר יצחק גולדנקופף, המזכ"ל חנוך זייברט וישראל שניידר שהקימו ועדה מוניציפלית, הם משגרים אזהרה לנציגם "נבקש לא לעשות צעדים כלשהם לפני סיכום דברים עם החתומים מטה (חברי הוועדה המוניציפלית א.ק.)".

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד כי לצד הזעם על התמיכה הפרטית של וינגרטן, בחסידות גור שוקלים להדיח את הנציג שכיהן קדנציה בודדת בעירייה, ולהביא בבחירות שיבואו נציג חדש שייצג נאמנה את חסידות גור בעיר אשדוד ויעמוד בראשות סיעת אגודת ישראל המקומית.

חשיפה אשדוד יחיאל לסרי ברק סרי הסיעה המרכזית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד