כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
"תעצור אותו מלדבר"

העימות בין סמוטריץ' לראש המטה של גולדקנופף

עימות התפתח במהלך ישיבת הממשלה בין ראש מטה שר השיכון, מוטי בבצ'יק לבין שר האוצר. בבצ׳יק הטיח בסמוטריץ': "לא נתת כסף לשיכון כי אמרת שצריך לחינוך וגם לחינוך בסוף לא נתת. אתה לא עומד בהבטחות". לבסוף סוכם להציג חלוקה מחדש בימים הקרובים

העימות בין סמוטריץ' לראש המטה של גולדקנופף
יצחק גולדקנופף ומוטי בבצ'יק צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע הזעם של שרי אגודת ישראל על שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בטענה כי הוא לא עומד בסיכומים בנוגע לתקציב החינוך שהובטח, התפתח היום (ראשון) עימות במהלך ישיבת הממשלה בין ראש מטה שר השיכון מוטי בבצ'יק לבין שר האוצר בצלאל סמוטריץ'.

על פי הדיווח בכאן חדשות, בבצ'יק הטיח בסמוטריץ': "לא נתת כסף לשיכון כי אמרת שצריך לחינוך וגם לחינוך בסוף לא נתת. אתה לא עומד בהבטחות". סמוטריץ׳ פנה לנתניהו וביקש: "תעצור את בבצ׳יק מלדבר".

ראש הממשלה נתניהו השיב לסמוטריץ' ואמר: "יש לו מסמך של סיכום ולא עומדים בזה". בסוף העימות הוחלט להציג חלוקה מחדש בימים הקרובים.

כזכור, השרים מאיר פרוש ויצחק גולדקנופף מיהדות התורה נמנעו בהצבעה על חלוקת הכספים הקואליציוניים, אחרי שטענו כי רבים מהכספים שהובטחו להם לא ניתנו בהצעה שאושרה. בכירים במפלגה האשימו: "סמוטריץ׳ חושב שהוא בעל בית יחיד בממשלה, שיישא בתוצאות".

בתוך כך, על פי דיווח ב'ישראל היום', במהלך דיון על מירון הייתה מבוכה מאחר ושר האוצר סמוטריץ' אינו מדבר עם השר שאמון על מירון מאיר פרוש.

ראש הממשלה נתניהו אמר: "בכיתה ב' גיליתי מנהיגות. כל אחד ידבר אליי ואני יגיד לשני". הדיון התנהל כך לקול צחוקם של השרים במשך דקות ארוכות
אחד השרים כינה את האירוע: "גנון".

 

 

בצלאל סמוטריץ ישיבת הממשלה בנימין נתניהו מוטי בבצ'יק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד