כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024
אחרי מוצרי החלב

שטראוס מייקרת את מוצריה - כמה יעלה קפה?

חברת שטראוס מודיעה כי מוצריה יעלו בשיעור של עד 6% | בין המוצרים: קפה נמס, ספלנדיד, צ'יטוס, תפוצ'יפס ושמן זית יד מרדכי | החברה: "נעשה מתוך הכרח המציאות ונוכח עליות דרמטיות נוספות במחירי חומרי הגלם"

שטראוס מייקרת את מוצריה - כמה יעלה קפה?
סופרמרקט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כל היצרניות הגדולות במשק מנצלות את ההזדמנות 'לקפוץ' על עגלת ההתייקרות ולהעלות מחירים, בעוד הממשלה לא עושה דבר אל מול הגל שהולך ומתגבר. לאחר שבשבועות האחרונים כמעט מידי יום אנו מתבשרים על העלאת מוצר צריכה זה או אחר, היום (שני) חברת שטראוס מודיעה על עדכון נוסף במחירי המחירון לקמעונאים של מוצרי החברה, בהם מוצרי עלית - קפה נמס, קפה מיובש בהקפאה, קפסולות, חטיפים מתוקים, המותג ספלנדיד, צ'יטוס, תפוצ'יפס וכן שמן זית יד מרדכי.

על פי הודעת החברה העדכון הינו בשיעור ממוצע של 1.4% למוצר ויכלול עליה מקסימלית של עד 6% למוצר בודד.

רק לאחרונה הודיעה שטראוס על התייקרות מוצרי המחלבה בשיעור ממוצע של 2.33%. זאת, בעקבות החלטת הממשלה לעדכן את תעריפי מוצרי החלב שבפיקוח החל מ-10 במאי.

החברה מסבירה את עליית המחירים בכך שלא העלתה את מחירי המוצרים שצוינו ב-12 השנים האחרונות והם לא נכללו בעליית המחירים של דצמבר 2022. עליית המחיר לקמעונאים תיכנס לתוקף ב-4 ביוני.

החשש העיקרי נובע מכך שהעלייה במחירים עלולה להשפיע לרעה על מדד המחירים לצרכן, דבר שיאלץ את נגיד בנק ישראל להמשיך במדיניות העלאת הריבית האגרסיבית בה הוא נוקט בשנה האחרונה, ועדיין לא מספיק מוכיחה את עצמה. 

משטראוס נמסר: עדכון המחירים הנוכחי נעשה מתוך הכרח המציאות ונוכח עליות דרמטיות נוספות במחירי חומרי הגלם בחודשים האחרונים ולאור הצפי כי מגמה זו תימשך גם בחודשים הקרובים".

שטראוס העלאת מחירים התייקרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד