י"ח אייר התשפ"ד
26.05.2024
בגלל אזעקה

הנערים הורדו מהאוטובוס ונשארו ברחוב; האב זועם

שני נערים אוטיסטים הורדו מאוטובוס בגלל אזעקה בגוש דן, הם נשכבו על המדרכה כמו כולם, כאשר הסתיימה הסאגה, הנהג נמלט מהמקום כשהוא מותיר אותם על מדרכה במקום שהם אינם מכירים

הנערים הורדו מהאוטובוס ונשארו ברחוב; האב זועם
תחבורה ציבורית צילום: משה מילנר, לעמ

נער בן 16 על הספקטרום האוטיסטי, שמאובחן בתפקוד גבוה, נסע ביום רביעי האחרון באוטובוס מתל אביב לרמת גן, כאשר נשמעה אזעקה הוא ירד עם שאר המוסעים כדי להתמגן מפני הרקטה, כשהסתיימה הסאגה הנהג נסע מהמקום כשהוא מותיר את הנער וחברו, גם הוא אוטיסט באמצע רחוב שהם אינם מכירים.  

אביו, יהושע, סיפר בריאיון לכאן רשת ב' את מה שאירע לאחר מכן: "האוטובוס עמד ברמזור אדום, הנהג פתח את הדלתות ורוני, שמתורגל, יצא מהאוטובוס יחד עם האחרים והחבר שלו והם נשכבו על המדרכה בסמוך לאוטובוס". אלא שאז, המשיך האב ותיאר, "הנהג של קו 33 נסע, כי הרמזור התחלף לירוק, והשאיר אותם שם, את הנוסעים האחרונים וגם את רוני וחברו, שגם אוטיסט".

האב המשיך וסיפר: "רוני הרים את הראש. הוא לא הכיר את האנשים, הבניינים, הסביבה. הוא לא ידע מה קורה איתו ונבהל. הוא הסתכל ימינה ושמאלה ולא ידע מה לעשות, אחרי שכבר היה מבוהל מהאזעקה. למזלי, הבת שלי מייד התקשרה אליו. הוא בכה, והיא לאט לאט הרגיעה אותו. הוא לא ידע להגיד איפה הוא. היא כיוונה אותו לעלות על המדרכה ולומר לה מה כתוב על הבניין ומה המספר. ברגע שהוא אומר לנו את מיקומו, שיגרנו לו מונית".

לדבריו, "נהג אוטובוס לא יכול להפקיר את הנוסעים שלו ולברוח מהמקום. פניתי לפניות הציבור של חברת דן. אני לא צריך את המאה שקלים האלה, אני צריך שזה לא יקרה. הבן שלי בחרדת נטישה. התחלנו טיפולים פסיכולוגיים בינתיים, עם הצלחה חלקית. אני מניח שהנהג חזר לחייו".

ילדי אוטיזם אוטיסטים נהג אוטובוס אוטובוס דן אזעקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד