י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
אסור לכם להחמיץ

במושב בית דין יחתמו שלושה מצדיקי הדור על 'שטר הנחת'

דמעותיו של מרן עמוד התפילה הגר"ש גלאי שליט"א יישפכו כמים • תחינותיהם של מארי התורה מרן הגרח"פ ברמן ומרן הגר"י פישהוף יצטרפו אליהן • יחד עם יעמדו על ציונו הקדוש של מרנא החתם סופר זיע"א – ויקרעו שערי שמים • במוקד המעמד שתקיים בערב ראש חודש סיוון, תפילת השל"ה להצלחת חינוך הילדים, ולנת מהם ומהנכדים • אסור לכם להחמיץ את ההזדמנות המיוחדת

במושב בית דין יחתמו שלושה מצדיקי הדור על 'שטר הנחת'
מסע קודש צילום: קופת העיר

הרגע הזה שבו אב בישראל מנגב דמעה חרישית הזולגת מזווית העין, כשהבן שלו מסיים את הש"ס, כשמעיניה של האם נפרץ לו סכר של דמעות התרגשות, הנחת העצומה שחווים הורים הרואים את ילדיהם צועדים בדרך בה חינכו אותם, מקימים בתים ומשפחות לתפארת, זוכים להעפיל במעלות הסולם הרוחני – הרגעים הללו הם הרגעים שבשבילם אנחנו חיים כאן בעולם הזה.

זה לעומת זה: הכאב הנורא של הורים כשילדיהם חלילה וחס מרווים אותם בצער לא עליכם ולא עלינו, התסכול, תחושת חוסר האונים מול הילד שאפילו לא מנסה להצליח, הכאב הנורא של הורים מול ילד שחלילה מנסה להצליח בכיוונים מנוגדים לחלוטין לאלו שהתחנך אליהם על ידי הוריו – זהו כאב מר ממות. לב בשר ודם, אינו יכול להכיל אותו ולהמשיך לתפקד כרגיל.

למסירת שמות לחץ כאן>>>

כולנו חותרים אל הנחת המיוחלת, כולנו רוצים לראות את הילדים שלנו עולים במעלות התורה והיראה. כולנו רוצים לראות את המשפחה שלנו מצליחה, את החינוך שלנו נושא פירות בסייעתא דשמיא.

ולכן יצאו שלושה מעמודי הדור, ויקימו מושב בית דין, בחלקת מחוקק ספון, מקום מנוחתו של רבן של כל בני הגולה מרנא החתם סופר זיע"א, אשר מסר נפשו על קדושת ישראל ועל טהרת החינוך של ילדי ישראל לתורה ותפילה, צניעות וטהרה.

מרן עמוד התפילה הגר"ש גלאי שליט"א ואתו עמו מארי התורה מרן הגרח"פ ברמן ומרן הגר"י פישהוף, יפקדו את הציון הקדוש בערב ראש חודש סיוון, היום שרבינו השל"ה הקדוש העיד כי הוא מסוגל באופן מיוחד לפעול ישועה בעניין זה של הצלחת הילדים בתורה ובתפילה.
שלושת הצדיקים יעתירו בתפילה ובתחנונים, ובשיאו של המעמד יקראו בקול בוכים, כשבמעתם על לחיים, ושליבם יוצא מרוב התרגשות – את התפילה המיוחדת שחיבר השל"ה הקדוש לאומרה ביום זה ובכל יום, למען הילדים.
לאחר מכן יזכירו הרבנים את שמות התורמים ל'קופת העיר', שם אחר שם, בפרטות, ויבקשו עבור כל אחד ואחד מהם שיזכה לראות נחת מילדיו בעז"ה.

אחר התפילה יחתמו חברי בית הדין בראשות הגר"ש גלאי שליט"א, על "שטר הנחת" עבור התורמים 84 שקלים לחודש במשך 36 חודשים. כל אחד ואחד מהתורמים יקבל שטר אישי שבו כותבים הרבנים את שמו ושם אמו, וגוזרים עליו ועל זרעו אחריו, שיזכו ללכת בדרך ה', ולהצליח בכל אשר יפנו.

אתם חייבים להיות שם, לנגד עיניהם של הצדיקים הללו כשהם יתפללו ויבכו למען הצלחת דור העתיד, אתם חייבים שהשם שלכם יופיע שם, לנגדם, במהלך התפילה ובזמן שיחתמו על השטר בו הם יגזרו עליכם נחת ושמחה, בגזירת בית דין, במותב תלתא, סמוך ונראה לציונו הקדוש של מרנא החתם סופר זיע"א.

למסירת שמות לחץ כאן>>>

שטר קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד