כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
ההכרעה התקבלה

אחרי 8 שנים: איימן עודה פורש ולא יתמודד לבחירות הבאות

ח"כ איימן עודה החליט לפרוש מהחיים הפוליטיים אחרי שמונה שנים בכנסת. גורמים בסביבתו: "מטרת הפרישה היא לאפשר את איחוד המפלגות הערביות מחדש ולהזרים דם חדש בפוליטיקה הערבית"

אחרי 8 שנים: איימן עודה פורש ולא יתמודד לבחירות הבאות
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר חדש תע"ל איימן עודה החליט לפרוש מהחיים הפוליטיים אחרי שמונה שנים בכנסת, ולא יתמודד בבחירות הבאות לכנסת. גורמים בסביבתו הסבירו כי מטרת הפרישה היא לאפשר את איחוד המפלגות הערביות. 

הודעתו של איימן עודה

מלשכתו נמסר: "יו״ר חד"ש-תע"ל ח"כ איימן עודה הודיע שלא יתמודד בבחירות הבאות וימשיך את התפקיד עד שיבחר מחליף מתוך המפלגה. עודה הנהיג את הרשימה המשותפת ואת חד״ש-תע״ל במשך שמונה שנים סוערות שבהן החברה הערבית הייתה במוקד הפוליטיקה הישראלית.

לדבריו, כל מנהיג צריך לדעת מתי הגיע הזמן לפנות מקום לדור הבא, והוא ימשיך להאבק למען שלום ושוויון גם מחוץ לכנסת", נמסר.

עודה, הוא האיש שייסד את הרשימה המשותפת והביא את מספר המנדטים הגדול ביותר למפלגות הערביות. הוא הודיע הערב על הצעד לחברי המפלגה ולציבור הערבי בישראל.

יצוין כי בחדשות 12 דווח כי הוא צפוי להישאר ח"כ – למשך תקופה מסוימת ולאחר מכן יתפטר מהכנסת. עודה מקיים כבר מספר חודשים שיחות והתייעצויות מבלי לעדכן מה הוא מתכנן, והערב כאמור נפלה ההכרעה הסופית.

בסביבתו אומרים לחדשות 12 - "מטרת הפרישה היא לאפשר את איחוד המפלגות הערביות מחדש ולהזרים דם חדש בפוליטיקה הערבית בישראל כדי שהיא תחזור להכתיב את הקצב בזירה הפוליטית בישראל".

איימן עודה חד"ש תע"ל פרישה מהחיים הפוליטיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד