ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מעומק הלב

היום המסוגל להצלחת הילדים בתורה ויראת שמים

בערב ראש חודש סיוון מוקדם, היום המסוגל לתפילה להצלחת הילדים בתורה וביראת שמים, תוכלו להתפלל יחד עם כל גדולי וצדיקי הדור שיזכירו את שמם של ילדיכם בפרוטרוט, ויתפללו עליהם מעומק לבבם הטהור

היום המסוגל להצלחת הילדים בתורה ויראת שמים
תפילה בציון השל"ה צילום: באדיבות המצלם

ערב ראש חודש סיוון מוכר וידוע בתפוצות ישראל כיום מיוחד מאוד, שבו הורים אוהבים מנצלים את עת הרצון המיוחדת ואת העובדה ששערי שמים פתוחים במיוחד לקבל את התפילות הנוגעות לחינוך הבנים.

רגע לפני תחילת החודש השלישי, המכונה בפי חז"ל "ירח תליתאי", שבו ניתנה התורה לעם ישראל, פותחת כל אם בישראל את ספר התחינות, ושופכת דמעות כמים, להצלחת עולליה, לסייעתא דשמיא בחינוך ילדיה.

להעברת שמות הקליקו כאן>>>

זה היום שבו כל אב לילדים מאריך בתפילה, מוסיף כמה דמעות חמות, מתחנן לפני היושב במרומים, שיקל על ילדיו את ההתמודדות עם היצר הרע, שייתן להם כוחות לטפס מעלה מעלה, שייטע בלבם אהבתו ויראתו, ויאיר את פניהם בחכמת התורה.

כי כך הורה קדוש ישראל רבינו בעל השל"ה הקדוש, שחזה ברוח קודשו שביום זה, זוהי עת רצון מאוד מאוד מיוחדת לתפילות בעניין זה. השל"ה הקדוש אף מצטט בספרו את התפילה המכונה 'תפילת השל"ה' וממליץ מאוד לאמרה ביום זה, ובכל ימות השנה.

שיהא זרעי וזרע זרעי עד עולם, זרע כשר! שיהיו בניי מארי תורה מארי משנה, מארי מידות תרומיות!

אבל השנה אנחנו לא מסתפקים באמירת התפילה, השנה אנחנו לא סומכים רק על כח התפילה שלנו. כשזה נוגע לעתידם של הילדים והנכדים שלנו, אנחנו לא מוותרים על המקסימום האפשרי!

השנה אנחנו פונים לגדולי ישראל, כל גדולי ישראל, כולם כולם! מאה צדיקי הדור וגאוניו, ראשי ישיבות, אדמו"רים, רבנים, עילויים בתורה, מופלגים בקדושה – הם יצרפו את התפילות שלהם לתפילות שלנו, הם יעתירו בתחינה עבור הילדים שלנו!

לשם כך יצרה 'קופת העיר' קשר עם מאה גדולי וצדיקי הדור, שנענו בשמחה רבה והסכימו להתפלל על הילדים שלכם, של התורמים ל'קופת העיר'.

וכך, היום המסוגל הזה, יישמע קולכם יחד עם סגולת 'מאה קולות' של צדיקי הדור, אלו ילוו את התפילה שלכם, את הדמעות שלכם, ויבקעו את חומות הברזל, ישפכו תחינה לפני היושב במרומים, שיהא זרעכם זרע כשר עד עולם, ולא יימצא בו שום פסול, ויהיו בניכם ובני בניכם תלמידי חכמים יראים ושלמים, ויזכו לאריכות ימים ושנים מתוך נחת והרחבה גדולה.

להעברת שמות הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד