ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"נעמוד כחומה בצורה"

התסריטאי הישראלי מתוסכל מההסתה נגד החרדים: "לא מצליח להירדם"

התסריטאי מני אסייג כותב בכאב על ההסתה הקשה נגד הציבור החרדי. "אני לא מצליח להירדם מהכעס והתסכול ממה שמעוללים לאחינו החרדים כאן" | איש התקשורת ינון מגל: "ברור שאם החרדים היו בשלטון שלכם, אז הכול היה בסדר"

התסריטאי הישראלי מתוסכל מההסתה נגד החרדים: "לא מצליח להירדם"
מחאה נגד חרדים צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מני אסייג, תסריטאי ישראלי ואיש ימין, כותב בכאב על ההסתה החריגה נגד המגזר החרדי בעקבות סערת הכספים הקואליציוניים שעוררה התקשורת במכוון. 

מני אסייג, אחיו של הקומיקאי הישראלי הפופולרי שלום אסייג, שהדליק משואה ביום העצמאות, כתב אמש: "אני לא מצליח להירדם מהכעס והתסכול ממה שמעוללים לאחינו החרדים כאן! לא היה כדבר הזה במדינת היהודים! תתעשתו ותעצרו מיד את ההסתה הפושעת שלכם!"

"לא ניתן לכם לרמוס את לומדי התורה!", הוא הוסיף. "אמר פעם מישהו שאיפוק זה כוח, אז מתחיל להיגמר לנו הכוח. כדאי שתחזרו לבלבל את המוח על 'ההפיכה המשפטית'".

מספר שעות קודם לכן כתב אסייג: אחינו החרדים: מאות אלפים ואני ביניהם נעמוד כחומה בצורה ביניכם ובין ההם שתוקפים אתכם, מתגרים בכם, מסיתים נגדכם, משחירים אתכם ומשבשים את חייכם!

עצוב וטראגי שאני כותב דבר כזה במדינת היהודים 2023, אבל זו המציאות ואלה פירות ההסתה של לפיד, ליברמן ושות׳. אנחנו בשבילכם ולמענכם תמיד אחים".

העיתונאי ינון מגל התייחס הבוקר להסתה האנטי-חרדית בתוכניתו: "זה הכול פייק, כי ברור שאם החרדים היו בשלטון שלכם, אז הכול היה בסדר. לראיה, הממשלה הקודמת רצתה לתת להם מיליארד ש"ח בדיוק לאותם דברים, ובני גנץ נתן להם דף ריק, ואמר 'תכתבו מה שאתם רוצים, אני חותם'. הכול היה מוכשר. כמו שבממשלה הקודמת הייתה פותח בהילולים ושבחים וצהלולים, פה, עכשיו, אתה פותח בזה. הכול פוזיציה, רק פוזיציה, פוזיציה, פוזיציה. זה כל כך ברור, כל כך שקוף. אני יכול להקריא לך גם מדברים אחרים שאתם לא מקריאים, אתם מקריאים רק על החרדים והמתנחלים".

מני אסייג הסתה נגד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד