י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
דריכות באשדוד

הנציג שהסית נגד החרדים מתרומם

סגן ראש העיר באשדוד, עו"ד אלי נכט, שזכור מהסרטונים האנטי דתיים שהפיק במערכת הבחירות הקודמת, מתרומם בסקרים מול ראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי ומעורר חשש כבד בקרב הקהילות החרדיות בעיר. עסקן מקומי: "החיבורים והתנופה של נכט עלולים להביא לכך שהוא יעלה לסיבוב שני מול לסרי"

הנציג שהסית נגד החרדים מתרומם
אשדוד צילום: Nati Shohat/Flash90

דאגה בקהילות החרדיות באשדוד: המועמד המזוהה עם המשבצת האנטי דתית בעיר, עו"ד אלי נכט, מתחזק בסקרים ונחשב לכוח עולה מול המתמודדים הוותיקים האחרים שיושבים על המשבצת החילונית בעיר.

כזכור, במערכת הבחירות הקודמת העלה אלי נכט, העומד בראשות סיעת 'עתיד אשדוד', סרטון פוגעני ומכפיש שמטרתו הייתה להוציא את הציבור הרוסי להצביע כדי למנוע את מה שהוא כינה 'השתלטות החרדים על המרחב הציבורי'.

בסרטון הוצג הציבור החרדי המקומי כמי שמבקש לסגור את הטלוויזיה בשבת, להשתלט על חברות הסלולר בשבת ולהחיל שעות נפרדות לגברים ולנשים במרכזי הקניות בעיר לצד הושבת חרדי בבית כל חילוני שתפקידו להחזיר אותו בתשובה.

כעת, לקראת הבחירות הצפויות בתחילת השנה הבאה, מתמודד נכט לראשות העיר מול ראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי וזוכה למקום של כבוד בסקרים המתפרסמים.

רק השבוע, בסקר של מכון מדגם, שובץ נכט במקום השני אחרי לסרי עם 13% מקרב בעלי הדעה, מה שמעורר חששות כבדים מאוד בקרב האוכלוסייה החרדית הגדולה בעיר.

עסקן מקומי מסביר את החשש: "הוא מועמד צעיר וסוחף. זאת הפעם הראשונה שהוא מתמודד לראשות העיר והנתונים שהוא מביא מול המתמודדים הוותיקים שמעון כצנלסון ואלי לחמני, שלמרות הרקורד העשיר שלהם בעשייה האשדודית הוא עוקף אותם, מדאיגים מאוד".

לדבריו, "בדרך כלל אנשים מדשדשים כמה קדנציות ומערכות בחירות ורק אז מתחילים לצבור כוח ואילו נכט כבר על הפעם הראשונה מתייצב על המקום השני והוא יכול להיות היחיד שיעלה מול לסרי לסיבוב שני במידה ויהיה כזה".

אשדוד יחיאל לסרי הסתה נגד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד