כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
איש התקשורת שמנסה לגשר

משחקי אגו? סמוטריץ' לא סופר את בן גביר

המשבר מול עוצמה יהודית לקראת אישור תקציב המדינה נמשך כאשר נכון להערב סמוטריץ' מסרב להיענות לדרישה של בן גביר. מי שמנסה לגשר בין הצדדים לצד ראש הממשלה נתניהו הוא איש התקשורת יעקב ברדוגו 

משחקי אגו? סמוטריץ' לא סופר את בן גביר
סמוטריץ ובן גביר במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

הדרישה של איתמר בן גביר לקבל תוספת תקציב למשרד הנגב והגליל של חברו למפלגה יצחק וסרלאוף נתקלת בסירוב מוחלט לפי שעה של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ואנשי משרדו.

לפי הדיווח הערב של מיכאל שמש ב'כאן 11', במוצ"ש השניים שוחחו, בן גביר האשים את סמוטריץ' בכך שהוא מעביר מאות מיליונים למקורבים דרך משרד ההתיישבות של השרה אורית סטרוק ומזניח את ההבטחה לנגב ולגליל. סמוטריץ' השיב שהעביר את הכספים שבן גביר דרש למשטרה.

בינתיים, נתניהו "מגשר" בין שני השותפים לשעבר שרצו יחדיו בבחירות אך נפרדו מיד לאחריהן לשתי סיעות בכנסת ה-25 שפועלות בנפרד לחלוטין.

מי שעוד מנסה להרגיע את הרוחות בקואליציה הוא איש התקשורת יעקב ברדוגו. היום נכח ברדוגו מספר שעות באזור לשכת ראש הממשלה בכנסת והשתתף בשיחות הפוליטיות עם בן גביר ונתניהו. ברדוגו לפי גורמים פוליטיים השתתף בזמנו גם בהתייעצויות פוליטיות אצל רה"מ אחרי פסילת אריה דרעי בבג"צ בניסיון למצוא פתרון להחזרת יו"ר ש"ס לממשלה.

בצלאל סמוטריץ איתמר בן גביר תקציב המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד