ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"זה יוצר בעיה"

ביטן נגד חבריו למפלגה: "חלק מחברי הכנסת שלנו - קיצוניים"

הח"כ מהליכוד התייחס לשיחות המשא ומתן בנושא חקיקת הרפורמה המשפטית שנערכות בבית הנשיא ואמר: "הבעיה בבית הנשיא שקיבלו החלטה שצריכים להעביר את כל הרפורמה בבת אחת". על חברי מפלגתו אמר: "חלק מהח"כים שלנו הם קיצוניים בכל דבר וזה יוצר בעיה בכל מיני תחומים"

ביטן נגד חבריו למפלגה: "חלק מחברי הכנסת שלנו - קיצוניים"
דוד ביטן צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ח"כ דוד ביטן התייחס בריאיון בגל"צ לשיחות בבית הנשיא ואמר: "הבעיה בבית הנשיא שקיבלו החלטה שצריכים להעביר את כל הרפורמה בבת אחת, וזה יוצר בעיה".

לדבריו, "אי אפשר להגיע להסכמות בתקופת זמן קצרה ולכן מה שהנשיא אומר בוא עביר משהו אחד ונדחה את השאר יש בו הרבה מההיגיון".

ביטן תקף חברים במפלגתו ואמר: "לצערי הרב חלק מחברי הכנסת שלנו הם קיצוניים בכל דבר וזה יוצר בעיה בכל מיני תחומים ולא רק בנושא הרפורמה. הסיעה יותר צריכה להתעסק בדברים חשובים כמו יוקר המחיה".

על חברי מפלגת הליכוד שמתככנים לעלות להר הבית לרגל יום ירושלים אמר: "אני רואה באופן לא ראוי את העובדה שמספר חברי כנסת מהליכוד עולים היום להר הבית, זה לא מה שצריך לעשות".

ביטן התייחס גם להחרמת ההצבעות על ידי עוצמה יהודית ואמר: "לא צריך להתלהב מזה שחוק מסוים עובר בקריאה טרומית, יש דרכים להקפיא אותו. אנחנו לא צריכים להתרגש מזה".

 

דוד ביטן הר הבית הרפורמה המשפטית יוקר המחיה הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד