ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024
שתי תאונות עבודה

בעיר החרדית: בן 40 נפל מגובה - מצבו קשה

שתי תאונות עבודה תוך שעות: פועל בן 40 נפצע קשות בנפילה מגובה ברחוב הירקון בבני ברק | שעות לאחר מכן, בן 37 נחתך מדיסק מסור חשמלי בנווה יעקב - מצבו בינוני עד קשה

בעיר החרדית: בן 40 נפל מגובה - מצבו קשה
זירת הנפילה ברח' הירקון בבני ברק צילום: ידיעות בני ברק

כונני ארגון הצלה הוזעקו אחר הצהריים לרחוב הירקון בבני ברק בעקבות דיווח על תאונת עבודה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לגבר בן 40 עם חבלה רב מערכתית, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר.

חובשי הצלה ישראל אלדד ויעקב טהרני סיפרו: "כשהגענו למקום, מצאנו פועל, גבר בן 40 שוכב על גג איסכורית, מעורפל הכרה עם חבלה רב מערכתית, לאחר שנפל מגובה של 4 קומות. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים שיבא בתל השומר".

חילוץ הפועל מהגג. צילום: ידיעות בני ברק.

שעות לאחר מכן באירוע אחר, בן 37 נפצע באורח בינוני עד קשה בתאונת עבודה בחצר ביתו בשכונת נווה יעקב בירושלים.

שלומי גורפיין ואבי יודקאווסקי, חובשי איחוד הצלה סיפרו: "יחד עם ד"ר אורי זילביגר רופא מתנדב באיחוד הצלה הענקנו סיוע ראשוני בזירת האירוע לפצוע שנחתך מדיסק מסור חשמלי תוך כדי עבודתו בחצר ביתו. לאחר מכן הוא פונה באמבולנס של איחוד הצלה לחדר הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם - בשלב זה מצבו מוגדר בינוני עד קשה".

נוה יעקב מסור חשמלי נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד