ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
שיגר הקלטה לתושבים

ראש העיר על שנאת החרדים: "המתקפה משפילה ומסוכנת"

בתוך ההסתה המרובה בתקשורת נגד החרדים, ישנם גם אישי ציבור שמשמיעים קול אחר. ראש העיר עפולה שיגר בערב שבת הקלטה לתושבי עירו שבה גינה את המתקפה המכוערת נגד החרדים בימים אלה ואמר: "אני מכיר ומוקיר את תרומתכם הרבה לעיר בעשייה בלימוד תורה ואפילו בהצלת נפשות"

ראש העיר על שנאת החרדים: "המתקפה משפילה ומסוכנת"
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

על רקע ההסתה הארסית בתקשורת נגד המגזר החרדי ובייחוד ביום שישי מפיה של מגישת 'ערוץ 12', גלית גוטמן שאמרה כי "החרדים מוצצים לנו את הדם", פרסם בערב שבת ראש העיר עפולה אבי אלקבץ הקלטה מיוחדת לתושבי העיר שבה חיבק את המגזר החרדי.

ראש העיר נשמע אומר בהקלטה: "חברי הקהילות החרדיות תושבי עפולה ובכלל, בימים האחרונים אנו עדים למתקפה מחרידה חלקה בעלת סממנים אנטישמיים ממש כנגד חרדים, תוך הצגתם בצורה מבזה, משפילה ומסוכנת שעלולה לגרום לפגיעה פיזית בהם, אני כראש העיר עפולה מכיר ומוקיר את תרומתכם הרבה לעיר בעשייה בלימוד תורה ואפילו בהצלת נפשות בשותפות ובחברות עם הקהילות בעיר תוך סובלנות ואהבה בין איש לאחיו".

לסיום הוסיף אלקבץ: "אני מגנה בתוקף את האמירות והמתקפות נגד הקהילות וקורא לכולם להרבות באהבת חינם ולכבוד בין איש לאחיו".

כזכור ביום שישי סערו וגעשו הרשתות החברתיות בעקבות אמירה מסיתה ואנטישמית של המגישה גלית גוטמן שהתבטאה בתוכנית הבוקר בערוץ כי "אתם לא רואים מה קורה פה? כמה נטל אפשר לשים את שליש מהמדינה? בשביל להחזיק את כל החרדים שבסוף מוצצים לנו את הדם".

כעבור שעות פרסמה גוטמן התנצלות רפה שבה כתבה: "אני מבקשת להתנצל מעומק הלב אם פגעתי במגזר שלם. אני אוהבת את מדינת ישראל, ומתוך דאגה לעתידה יש לי ביקורת חריפה כלפי המגזר החרדי בכנסת. הדברים נאמרו בתוך דיון על תקציב הממשלה וקרן הארנונה. אבל אין לי שום כוונה לפגוע בכלל המגזר. אני מתנצלת בפני כל מי שנפגע מהדברים".

אבי אלקבץ עפולה שנאת חרדים גלית גוטמן הסתה נגד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד