ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"החרדים מוצצים לנו את הדם"

ההסתה הפרועה נגד החרדים: נפתח הליך נגד ערוץ 12

הרשות השנייה הודיעה כי פתחה בהליך הפרה לכאורה נגד ערוץ 12, זאת בעקבות דבריה של המגישה גלית גוטמן נגד החרדים שעוררו סערה נרחבת | ביום שישי אמרה גוטמן: "החרדים האלה שמוצצים לנו את הדם"

ההסתה הפרועה נגד החרדים: נפתח הליך נגד ערוץ 12
אולפן חדשות. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר דברי ההסתה הקשים של מגישת ערוץ 12 גלית גוטמן שאמרה בתוכנית הבוקר ביום שישי האחרון כי "כל החרדים האלה שמוצצים לנו את הדם", בהתייחסה לסוגיית הכספים הקואליציוניים, ברשות השנייה מודיעים הבוקר (ראשון) כי פתחו בהליך הפרה לכאורה נגד ערוץ 12.

ברשות השנייה מסרו כי "בהמשך לבדיקה שהחלה הרשות השנייה ביום ו' האחרון, הרשות פתחה הבוקר בהליך הפרה לכאורה נגד ערוץ 12, בגין האמירה החמורה של המגישה גלית גוטמן בתוכנית הבוקר של הערוץ".

סערת ענק | המגישה הסיתה נגד החרדים: "מוצצים לנו את הדם"

ביום שישי אמרה גוטמן: "תגידו, אתם לא רואים מה קורה פה? כמה נטל אתם יכולים לשים על שליש מהמדינה הזאת בשביל להחזיק את כל החרדים האלה שמוצצים לנו את הדם, אין לי מילים אחרות להגיד ואני אמשיך להגיד את המילים הקשות האלה. זאת המציאות, יש פה מדינה וממשלה חדשה שחולבת את התושבים שלה. הצעירים שלנו לא יישארו פה. הם מוצציי דם וחולבים אותנו, איבדו כל בושה".

האמירה של גוטמן עוררה סערת ענק ורבים זעמו לנוכח העובדה כי מלבד היועץ ברק סרי שישב באולפן ומחה על דבריה, שאר יושבי הפאנל שתקו לנוכח האמירות הקשות ולא פצו פה. בין יושבי האולפן ששמעו את הדברים וקיבלו אותם בשלוות נפש נמנים יועצי התקשורת אבי בניהו ורני רהב.

"אמירה קשה מאוד" מחה היועץ ברק סרי על דבריה. "כמו שלא היינו רוצים שיגידו על ציבורים כאלה או אחרים 'מוצצים את הדם', כך גם על החרדים". בתגובה הטיחה בו גב' גוטמן: "יש לך יותר מדי מצביעים חרדים מאשדוד, אז לפחות תדבר על זה", כשהיא מתייחסת לריצתו של סרי לראשות העיר אשדוד.

ערוץ 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד