כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
הבחירות באשדוד

חבר המועצה האגודאי: "תמיכתנו בלסרי איתנה"

נציג אגו"י באשדוד יהושע טננהויז אמר כי "אגודת ישראל תומכת בלסרי, הספינים של האנשים מאחורי אחד המועמדים מוכרים וידועים". בכיר נוסף באגו"י: "הסקרים המתפרסמים רק מעצימים את החלטתנו לתמוך בלסרי כי הוא היחיד שיש לו את רוב הסיכויים לנצח בסיבוב הראשון"

חבר המועצה האגודאי: "תמיכתנו בלסרי איתנה"
חבר מועצת אשדוד יהושע טננהויז צילום: באדיבות המצלם

לאחר חרושות השמועות ולפיהן סיעת אגודת ישראל באשדוד חזרה בה מתמיכתה בראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בבחירות הקרובות - חבר מועצת העיר יהושע טננהויז מאגודת ישראל מכחיש ומצהיר בראיון לאתר המקומי 'חרדים אשדוד' כי תמיכת אגודת ישראל בלסרי ממשיכה.

באתר מפרסמים כי חבר מועצת העיר מסיעת אגודת ישראל יהושע טננהויז התבטא בסוף השבוע האחרון כי "אגודת ישראל לא חזרה בה מהתמיכה בלסרי".

עוד אמר טננהויז "הספינים של האנשים שעומדים מאחורי אחד המעומדים מוכרים וידועים. שיתחילו לעזור לציבור שלהם כל השנה ויפסיקו לחבל בכל דבר שבקדושה. ואז לא יצטרכו ליילל" סיים טננהויז.

בכיר נוסף בסיעה צוטט באתר כאומר: "הסקרים המתפרסמים כל העת רק מעצימים את החלטתנו כי רק לסרי המועמד היחידי שיש לו את רוב הסיכויים לנצח בסיבוב הראשון, ובכך האינטרס החרדי יישמר בעיר, כשכל המועמדים האחרים גורמים לסבב בחירות שני, אז עליית מועמד חילוני לראשות תביא לשינוי כל הסטטוס-קוו באשדוד, אנו מצפים גם מסיעת ש"ס להבין את האינטרס החרדי, ולהתגבר על כל שיקול אחר בדרך, ולהודיע כבר עתה על תמיכתם בד"ר לסרי".

אשדוד יחיאל לסרי אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד