כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

קיבל שם חדש: גור האריות 'אבו מאלק' חוזר לטבע

לפני כחצי שנה נתפסו חשודים שהחזיקו באופן בלתי חוקי בגור אריות צעיר, הם הפיצו תיעודיים שלו ברשתות החברתיות וקראו לו בשם "אבו מאלק" כעת הוא קיבל שם חדש ושב חזרה אל הטבע

קיבל שם חדש: גור האריות 'אבו מאלק' חוזר לטבע
גור האריות צילום: דוברות בית החולים לחיות בר בספארי

יש סיפורים שלא יכול להיות להם סוף טוב. זוכרים את גור האריות אבו מאלק? גור האריות שהוצע למכירה ברשתות החברתיות ע"י צעירים אשר לאח"מ נעצרו וגור האריות הצעיר הועבר באופן חשאי לבית החולים לחיות בר שבספארי, שם קיבל טיפול רפואי, חיסונים וגם שם חדש - ציון. מצבו הבריאותי הכללי היה סביר, אבל היו סימנים לכך שנגמל מוקדם מדי וקיבל תזונה לא מותאמת. הוא שהה בתחילה במתקן מבודד על מנת למנוע העברת מחלות עד שיושלמו כל החיסונים.

לצרכים הפסיכולוגיים שלו היה קצת יותר קשה לתת מענה. אריות הם חיה חברתית, והגור הקטן זקוק ללהקה, אך לא היתה אפשרות לצרף אותו ללהקה הבוגרת שבספארי (הם כנראה היו פוגעים בו). כדי לפתור את זה, צוות הספארי בנה לו חצר קטנה מוגנת בתוך מתחם האריות. כך הוא יכול לראות אותם, לשמוע ולהריח ועדיין להיות מוגן.

ציון החל כעת את המסע לקראת הבית החדש שלו - מקלט בשם Warriors of Wildlife הנמצא בסימבונגה שבדרום אפריקה. שם הוא יוכל לחיות בחברת אריות צעירים בגילו.

בבית החולים לחיות בר מציינים: זהו הטוב ביותר שיכולנו לעשות עבורו, אבל הגור הצעיר היה צריך להיות עכשיו בטבע עם הלהקה שלו. הוא הופרד מאימו באכזריות בלתי נתפסת, כנראה ימים ספורים לאחר שנולד. אין לו סיכוי לשוב לטבע ונגזרו עליו חיי שבי. אנחנו מאחלים לציון מסע מוצלח והקלטות טובה בבית החדש

גור אריות ספארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד