ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024
הולך ומסתבך

ראיות חדשות נגד השר לשעבר; זומן לחקירה

משה כחלון, שר האוצר לשעבר זומן לחקירה נוספת במשרדי רשות ניירות ערך בחשד לעבירות דיווח בפרשת 'יונט קרדיט' בראשה עמד • השר לשעבר ממשיך לדבוק בגרסתו, אולם כעת יצטרך לתת תשובות בנוגע לראיות החדשות שיוטחו בו

ראיות חדשות נגד השר לשעבר; זומן לחקירה
אילוסטרציה צילום: מתוך פייסבוק הרשות לניירות ערך

שר האוצר לשעבר משה כחלון זומן לחקירה באזהרה, לאחר שהתגלו ראיות חדשות שמחזקות את החשד נגדו בפרשת חברת 'יונט קרדיט' בראשה עמד. כך מפרסם אבישי גרינצייג ב'כאן 11'. כחלון זומן לחקירה נוספת במשרדי רשות ניירות ערך בחשד לעבירות דיווח.

השר לשעבר כבר נחקר בפרשה בעבר, אולם היה נראה כי אין נגדו ראיות ממשיות. בהמשך החקירה, התגלו ראיות חדשות הסותרות בצורה חזיתית את גרסת כחלון, לפיה לא הייתה לו ידיעה אודות המעשים הלא כשרים שנעשו בחברה וכי מיד כשהדבר נודע לו, הוא פעל לדווח כדין.

משה כחלון כשר בממשלה. צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90.

בינתיים שר האוצר לשעבר כחלון ממשיך לדבוק בגרסתו, אולם כעת יצטרך לספק לחוקרים תשובות בנוגע לראיות החדשות שיוטחו בו בימים הקרובים.

עו"ד נתי שמחוני, פרקליטו של משה כחלון, מסר בתגובה ל'כאן': "שר האוצר לשעבר כחלון סומך על רשויות אכיפת החוק, משתף פעולה באופן מלא ומברך על המשך בירור העובדות. אנו סמוכים ובטוחים כי בסופו של יום יתברר כי לא דבק כל רבב בהתנהלותו של השר כחלון שאת כל חייו הקדיש לעשייה ציבורית".

משה כחלון ראיות חקירה באזהרה רשות ניירות ערך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד