ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024
"יש צורך בריסון"

בסוף החודש הקרוב: השינויים שצפויים בגל"צ

לפחות שלושה מגישים בגלי צה"ל צפויים לסיים את עבודתם בתחנה הצבאית בסוף החודש לאחר שיפוג תוקפו של החוזה עמם. גם רזי ברקאי ורינו צרור עשויים שלא להמשיך אם לא יסכימו לקבל על עצמם את הקוד האתי החדש

בסוף החודש הקרוב: השינויים שצפויים בגל"צ
כניסה לגלי צה"ל צילום: עומר פיכמן, פלאש 90

שלושה מגישים בגלי צה"ל צפויים בסוף החודש הנוכחי להיפרד מהמיקרופון לאחר שההסכם עמם יפוג ולא יחודש. השלושה הם חן ליברמן, שי פירון ושי ניב. כך דווח ב-mako. גם החוזה של המגישים הוותיקים בתחנה רזי ברקאי ורינו צרור יגיע לסיומו, אך הוא צפוי להתחדש אם השניים יסכימו להתיישר עם הקוד האתי של התחנה שמגובש בימים אלה.

ב-mako מצטט הכתב גיל משעלי גורמים שמעורים בפרטים שמסבירים את המהלך: "בתחנה יש צורך בריסון תקציבי עמוק, כזה שהביא לכך שנדרש לפחות בטווח הקרוב לצמצם את כוח האדם, וכך עושה ממלא מקום מפקד גלי צה"ל דני זקן. אותם גורמים סיפרו כי ועד התחנה ניגש לזקן, והתלונן על כך שבתחנה מביאים תמיד מגישים מבחוץ ולא משתמשים בקיימים. בעקבות אותן פניות החליט לשנות כיוון ולהשתמש במגישים הקיימים".

מגלי צה"ל מסרו תגובה ל-mako ובה התייחסות רק לגבי חן ליברמן: "חן לא פוטרה, בסוף החודש יפוג תוקף הסכם העסקתה, בדומה ליועצים נוספים". מחן ליברמן לא נמסרה תגובה. יצוין כי ליברמן חברה במקביל גם בצוות תוכנית התחקירים 'עובדה' ב'ערוץ 12' וגם משתתפת לעיתים בפאנל 'חדשות הבוקר' של הערוץ.

נזכיר כי רזי ברקאי התבטא פעמיים בימים האחרונים בערוצים 13 ו-12 בדבר השינויים שצפויים בקרוב בגלי צה"ל ובגינם יתכן שיתפטר מהתחנה, אחד מהם הוא הקוד האתי שמגבש מ"מ מפקד גל"צ דני זקן שאותו כיננה "שלוחו של ברדוגו" וגם "שליח של המשפחה" (משפחת נתניהו. ק.ע.).

גלי צה"ל גלצ גל"צ חוזה שי פירון קוד אתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד