י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אימה בצרפת

תיעוד קשה: מחבל סורי משתולל בגן ציבורי ודוקר ילדים קטנים

4 ילדים קטנים ו-2 מבוגרים נדקרו בפיגוע בצרפת. המניע לתקיפה שהתרחשה בעיר אנסי שבדרום מזרח המדינה, עדיין לא ברור. הנשיא עמנואל מקרון אמר כי שני ילדים ומבוגר אחד נמצאים "בין חיים למוות". תיעוד מסע הדקירות

תיעוד קשה: מחבל סורי משתולל בגן ציבורי ודוקר ילדים קטנים
המחבל במסע דקירות צילום: באדיבות המצלם

מחבל מוסלמי השתולל בצרפת בעיר אנסי ודקר במהלך המסע הרצחני ארבעה ילדים בני שלוש ושני מבוגרים. המחבל, יליד סוריה, המתין לקבל מעמד פליט. המשטרה מסרה כי הילדים שנפגעו הם בני שלוש וכי שלושה מהפצועים - שני ילדים ואדם מבוגר במצב קשה.

שני ילדים נוספים "נפצעו קל", מסרה המשטרה. הנשיא עמנואל מקרון אמר בציוץ כי החשוד ביצע "מתקפה של פחדנות" ואמר כי הפצועים נמצאים "בין חיים למוות".

בצרפת דווח כי קבוצה של ילדי בית ספר היו בטיול באנסי בדרום המדינה, התקיפה אירעה בשעה 9:45 בבוקר שעון מקומי.

המשטרה מסרה כי התקיפה התרחשה בפארק בצד הצפוני של האגם, שיש בו אזור משחקים לילדים ונופים מרהיבים על פני האגם וההרים שמסביב. אנסי היא עיר בעלת 130 אלף תושבים.

שר הפנים ז'רלד דרמנין כתב בציוץ כי החשוד "נעצר הודות להתערבות מהירה מאוד של המשטרה". פרנסואה אסטורג, ראש עיריית אנסי, כינה את המתקפה "מזעזעת" ואמר כי תתקיים מסיבת עיתונאים מאוחר יותר. החשוד הוא בן 31 ממוצא סורי אך המניע לא ברור, נמסר מהמשטרה.

עד ראייה סיפר לתקשורת המקומית כי התוקף "דקר שוב ושוב" את העוברים ושבים בסכין. "הוא קפץ (במגרש המשחקים), התחיל לצעוק ואז הלך לעבר העגלות, ודקר שוב ושוב את הילדים הקטנים בסכין", אמר העד. "אימהות בכו, כולם רצו", אמר עד ראייה אחר.

שר הבריאות פרנסואה בראון צייץ בטוויטר כי מחשבותיו עם קורבנות מתקפת הסכין. "כל המחשבות שלי לאנשים שנפצעו על ידי אדם חמוש בסכין באנסי, ואל יקיריהם", צייץ בראון.

 

פיגוע דקירה פיגוע טרור טרור צרפת דקירה סוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 73 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד