י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הטבח ביפיע

רה"מ נתניהו: "נחוש להכניס את השב"כ"

ראש הממשלה נתניהו אמר לאחר אירוע הרצח ביפיע במהלכו נרצחו חמישה בני אדם: "נחוש להכניס את השב"כ כגורם מסייע למשטרת ישראל נגד הפושעים הללו". הוא ציין: "קיימתי שורה של ישיבות כבר השבוע בנושא הזה"

רה"מ נתניהו: "נחוש להכניס את השב"כ"
ראש הממשלה נתניהו צילום: מתוך הסרטון

ראש הממשלה בנימין נתניהו לאירוע הירי ביישוב יפיע הסמוך לנצרת בצפון הארץ, במהלכו נרצחו חמישה בני אדם נרצחו באירוע ירי פלילי ואמר: "אני מזועזע מהרצח הנורא ליד נצרת. אנחנו נחושים להפסיק את שרשרת הרציחות הללו".

נתניהו הוסיף: "נעשה זאת לא רק בתגבור המשטרה, אלא גם בסיוע של השב"כ. אני נחוש להכניס את השב"כ כגורם מסייע למשטרת ישראל נגד הפושעים הללו, נגד ארגוני הפשע, נגד הרציחות הללו.

קיימתי שורה של ישיבות כבר השבוע בנושא הזה עם גורמי הביטחון, המשפט והמשטרה, ואני מתכוון להמשיך בשבוע הבא ולהגיע לתוצאה מהירה", אמר.

נזכיר כי בתחילת השבוע נועד ראש הממשלה בנימין נתניהו עם חברי הכנסת של חד"ש תע"ל ברקע האלימות הגואה במגזר הערבי. חברי חד"ש-תע"ל הגישו בפגישה רשימה של 12 דרישות בראשן הקמת ועדה בראשות נתניהו לטיפול בפשיעה.

יו"ר רשימת חד"ש-תע"ל, חבר הכנסת איימן עודה אמר בתום הפגישה עם ראש הממשלה: "בסיום הפגישה עם נתניהו, אנחנו לא תולים את תקוותינו בדיבורים באוויר, המבחן יהיה מבחן התוצאה. בימים בהם נרצחים 90 אזרחים ערבים בחצי שנה בלבד, אנחנו לא יכולים לפסול שום אפשרות, אפילו להיפגש עם נתניהו. חובתנו לעמוד בחזית מאוחדת למען הציבור שלנו".

ח"כ אחמד טיבי אמר בהצהרה לאחר הדיון: "המצב בחברה הערבית הוא מצב נורא מבחינת הרציחות, התפשטות הפשיעה והנשק, ותחושת הפחד וחוסר הביטחון האישי. מכאן הצורך הדחוף בקיום הישיבה, שלא היה קל לקיים אותה. הפשיעה מתפשטת כגידול סרטני שמאיים להרוס את החברה שלנו, ולכן אנחנו מוכנים לקיים כמעט כל פגישה שיכולה לעצור אותה ולהציל חיים".

טיבי הוסיף: "בנוסף, חד"ש תע"ל דרשה את עצירת הברחת הנשק וכדורי הנשק מבסיסי הצבא לחברה הערבית. את המסלול הזה צריך לגדוע. הזכרנו את ההתבטאות המביכה של המפכ"ל כאילו אלימות טבועה במנטליות הערבית. גם ראש הממשלה אמר שהוא לא מסכים לאמירה הזאת. עכשיו, נטל ההוכחה על הממשלה כולה, והעומד בראשה".

 

בנימין נתניהו אלימות רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד