כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
מומחה מנתח

טראמפ עלול לבלות את שארית חייו בכלא

דונלד טראמפ עלול לבלות את שארית חייו בכלא ולמות בתא הכלא, כך טוען מומחה. גלן קירשנר, תובע לשעבר של צבא ארה"ב חוזה כי טראמפ בן ה-76 עשוי למות בתא כלא לאחר כתב האישום הפדרלי

טראמפ עלול לבלות את שארית חייו בכלא
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

תובע צבאי לשעבר חוזה שדונלד טראמפ ייכנס לכלא "ככל הנראה לשארית חייו" בעקבות כתב האישום הפדרלי ההיסטורי שלו. גלן קירשנר, תובע לשעבר של צבא ארה"ב, אמר שטראמפ יורשע ככל הנראה ב-37 הסעיפים שבהם הוגש נגדו כתב אישום - ועלול למות בכלא.

טראמפ, בן 76, עומד בפני אישומים הקשורים לטיפול לא נכון במסמכים מסווגים, כולל סעיפים של שמירת מידע מסווג, שיבוש הליכי משפט והצהרות כוזבות.

בראיון עם דין אובידללה אמר קירשנר: "אני חושב שהיועץ המיוחד ג'ק סמית' יעשה כל שביכולתו כדי להרשיע את דונלד טראמפ ולבקש מהשופט לשלוח אותו לכלא כנראה לשארית חייו".

לדברי התובע לשעבר, טראמפ ייכנס לכלא מכיוון ש"צריך להיות אמצעי הרתעה קונקרטיים עבור אחרים ששוקלים לסכן את הביטחון הלאומי על ידי טיפול שגוי במידע מסווג". קירשנר הסביר כי האשמת הריגול התבססה על טיפול שגוי במידע ההגנה הלאומי.

הוא טען כי אם דונלד טראמפ לא יישלח לכלא עם הרשעה, "לא יהיה ערך הרתעה בכל התהליך של החקירה הפלילית, כתב האישום והמשפט". לכן קירשנר חוזה שדונלד טראמפ יורשע והדגיש שעונש של מעצר בית, למשל, "לא ישמש כעונש".

 

דונלד טראמפ מסמכים מסווגים הרשעה כלא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד