י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"את פוגעת בביטחון המדינה"

בשל סירובה: שיחת הצרחות בלשכת נתניהו על גוטליב

בשל העובדה כי ח"כ גוטליב עומדת בסירובה ולא מוכנה למשוך את מועמדותה מהוועדה לבחירת שופטים, נתניהו זימן אותה אל חדרו ואיים עליה כי ייצא נגדה בכל הכוח. נתניהו צרח: "את פוגעת בביטחון המדינה"

בשל סירובה: שיחת הצרחות בלשכת נתניהו על גוטליב
בנימין נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו זימן אליו היום (רביעי) את ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) שעומדת בסירובה ולא מוכנה למשוך את מועמדותה מהוועדה לבחירת שופטים ואיים עליה כי ייצא נגדה בכל הכוח. ולא מוכנה למשוך את מועמדותה מהוועדה לבחירת שופטים

נתניהו צרח על גוטליב בלשכתו: "את פוגעת בביטחון המדינה, את עושה מעשה שלא יעשה, את רוצה להפיל את הממשלה, את פוגעת בליכוד במכוון אני אצא נגדך בכל הכוח".

מקורב לנתניהו אמר: "ראש הממשלה יצא מכליו. לא צעק ככה על איש ליכוד בשנים האחרונות".

גוטליב מצידה מכחישה, בציוץ בטוויטר היא סיפרה את גרסתה לשיחה בלשכה: "אני לא מסירה מועמדות. צר לי לאכזב את אנשי לשכת רוה״מ שמדליפים שקרים לתקשורת בנסיון לפגוע בי, כי מעולם נתניהו לא צעק עלי שאני פוגעת בבטחון המדינה, והוא ממש לא איבד עשתונות. אכן הרים קול וביקש שאסיר מועמדות ושאסמוך על נסיונו הרב, גם שרים נוספים הרימו קול. אני עדיין מועמדת".

בתוך כך, ח"כ טלי גוטליב שלחה לפני זמן קצר לח"כים בליכוד: "בגלל שסתמו לי את הפה בישיבת הסיעה, אני מבהירה. לאחר שיחה עם היועמ"שית של הכנסת. תצביעו נגד מועמדת האופוזיציה והיא לא תיבחר. תצביעו בעד נציג קואליציה והוא ייבחר.

כך ייבחר נציג משלנו, ונציג נוסף ייבחר במועד הבא תוך 30 יום. כך תשיגו גם בחירת נציג קואליציה כבר היום וכך תרוויחו דחיה של בחירת נציג נוסף. חבל מאד שלא נתתם לי לומר זאת. אתם כמובן מוזמנים אחר בושה ובזיון להצביע כולכם נגדי".

גוטליב אמרה מוקדם יותר בריאיון לחדשות 12: "מה שהם הציעו זה שאנחנו נעשה את המהלך הזה שידחה את הבחירות. אני השבתי - או שבוחרים את אוריאל בוסו מש"ס ולימור סון הר מלך מעוצמה יהודית או אותי ואת יצחק קרויזר מעוצמה יהודית".

גוטליב הוסיפה: "כל עוד הוועדה קיימת, אין סיבה שלא יהיה שם רוב של שני נציגי קואליציה".

גוטליב גם ציינה שבמהלך הישיבה ספגה צעקות מהשר אמסלם ויו"ר ש"ס אריה דרעי. "צעקו עליי שאני פוגעת בקואליציה. לא מעניין אותי הפופולריות שלי", אמרה. "הדבר היחיד שנוגע לי זה הערכים שלי. המועמדות שלי היום, אני מבהירה, זה ניצחון האידיאולוגיה והערכים".

ועדה לבחירת שופטים בנימין נתניהו טלי גוטליב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד