י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
פוטין לא פופולרי

הרוסים סקרנים יותר לגבי הבוס של וגנר מאשר הנשיא שלהם

השף של פוטין פופולרי כעת יותר מוולדימיר פוטין עצמו ברוסיה: חיפושים באינטרנט מראים שהרוסים מתעניינים יותר במפקד של וגנר מאשר בנשיא שלהם. מפקד וגנר התחיל את דרכו כשף של פוטין והתקדם למפקד כוח רצחני שנלחם למען פוטין במקומות רבים בעולם

הרוסים סקרנים יותר לגבי הבוס של וגנר מאשר הנשיא שלהם
אילוסטרציה צילום: unsplash

ראש שכיר החרב של וגנר המכונה "השף של פוטין" הפך פופולרי יותר מהנשיא הרוסי עצמו, כך על פי חיפושים אחרונים באינטרנט ברוסיה. נראה שהרוסים סקרנים יותר לגבי האסיר לשעבר והאוליגרך בהווה יבגני פריגוז'ין מאשר המנהיג שלהם ולדימיר פוטין.

בחודש שעבר, כאשר הריב בין פריגוז'ין למשרד ההגנה הרוסי המשיך להסלים בציבור, הרוסים חיפשו באינטרנט מידע על ראש וגנר בתדירות כפולה. על פי חיפוש ב'גוגל טרנד' של ערוץ החדשות הרוסי Verstka, הרוסים החלו לחפש יותר את וגנר בתחילת מאי, כשהעניין הגיע לשיא בסוף החודש.

מה-28 במאי עד ה-3 ביוני, הפופולריות שלו הייתה ברמה של 100 נקודות (רמת השיא), בעוד של פוטין הייתה פחותה משמעותית עם 28. הרוסים חיפשו את 'השף של פוטין' 744,000 פעמים בחודש מאי, בעוד שרק 305,000 חיפושים היו אחר 'ולדימיר פוטין'.

אנטון גרשצ'נקו, יועצו של שר הפנים של אוקראינה, צייץ על הממצאים: "הסכסוך של וגנר עם משרד ההגנה הרוסי הוביל לפופולריות הגוברת שלו שעולה על הפופולריות של פוטין. במאי הרוסים חיפשו מידע על פריגוז'ין באינטרנט פי שניים יותר מאשר חיפשו חדשות על פוטין".

ולדימיר פוטין כח וגנר אינטרנט מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד