י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
אחרי ניצחון האופוזיציה

לפיד: "יש חברי קואליציה שגם בהצבעה גלויה, לא ישתפו פעולה עם הממשלה"

ברקע ניצחונה המהדהד של האופוזיציה אמש בבחירות לוועדה למינוי שופטים, ראש האופוזיציה יאיר לפיד נשא דברים וטען כי "חברי קואליציה הבטיחו לנו שלא ישתפו פעולה עם הממשלה גם בהצבעה גלויה". לפיד הוסיף: "מה שראינו אמש, זו תחילתה של ברית ישראלית חדשה"

לפיד: "יש חברי קואליציה שגם בהצבעה גלויה, לא ישתפו פעולה עם הממשלה"
יאיר לפיד צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש האופוזיציה יאיר לפיד התייחס הבוקר (חמישי) בכנס ״עבודת הממשלה״, באוניברסיטת רייכמן בהרצליה לניצחון הקואליציה בוועדה למינוי שופטים וטען כי, "חברי קואליציה הבטיחו לנו שלא ישתפו פעולה עם הממשלה גם בהצבעה גלויה".

לפיד אמר: "מה שראינו אתמול בהצבעה בכנסת, זו תחילתה של ברית ישראלית חדשה. מתוך הכאוס והמהומה והשקרים, נוצרה ברית שלא עוסקת כבר בימין, שמאל ומרכז, אלא בנסיון לשמור על מדינת ישראל.

חברי הכנסת מהקואליציה שנכנסו מאחורי הפרגוד והצביעו בעד חברת הכנסת קארין אלהרר, לא עברו מפלגה, לא קיבלו שום הבטחה, הם עשו את זה כי הם אנשים הגונים ולא מוכנים יותר להיות חלק ממנגנון ההרס של החברה הישראלית. אני מלא הערכה לזה".

לפיד הוסיף: "אנחנו נמשיך לעבוד איתם כדי להבטיח את שלומה של הדמוקרטיה הישראלית. חלק מהם אומרים לנו, "גם בהצבעה גלויה, אנחנו לא נשתף פעולה עם מה שפוגע במדינת ישראל. אנחנו לא נבחרנו לכנסת כדי לשרת את הקיצונים ואת המשיחיים".

הברית הישראלית הזו היא עתידה של המדינה. רוב ישראלי לאומי, ליברלי, הגון, לא מושחת, שפועל למען הבטחון, להורדת יוקר המחיה, ליצירת חוקה ובעיקר שנחוש לוודא שהעם הזה לא נקרע לגזרים".

ועדה לבחירת שופטים קואליציה יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד