כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
דרמה בעומק הים

החיפושים נמשכים: מיליארדר וארבעה נוסעים נעלמו על סיפון צוללת טיולים

צוללת תיירים שצללה למצולות כדי לצפות בשברי הטיטאניק עם מיליארדר בריטי וארבעה אחרים על סיפונה נעלמה 12,500 רגל מתחת לאוקיינוס ​​האטלנטי כשנותרו רק 48 שעות עם אוויר, משמר החופים האמריקאי הצטרף לחילוץ

החיפושים נמשכים: מיליארדר וארבעה נוסעים נעלמו על סיפון צוללת טיולים
האמיש הארדינג צילום: אינסטגרם

חיפוש ימי קדחתני מתנהל אחר צוללת תיירים נעדרת שלא נראתה מאז שצללה עם חמישה אנשים כדי לצפות בהריסות הטיטאניק ביום ראשון האחרון. משמר החופים של בוסטון ומשמר החופים הקנדי מחפשים כעת את כלי השיט החסר שמופעל על ידי חברת טיולים. ההריסות של הספינה האייקונית 'טיטאניק' יושבות בעומק של 12,500 רגל מתחת למים (כ-4 קילומטרים) בסביבות 600 קילומטרים מניופאונדלנד, קנדה.

חברת הטיולים OceanGate Expeditions נחשבת לחברה היחידה שמציעה את הסיורים הללו והם עולים הון רב. נכון להבוקר נותרו לצוללת רק 48 שעות של חמצן, כך על פי איש משמר החופים האמריקאי שמוביל את המאמץ למצוא את הצוללת.

בין אלה  שנמצאים על הסיפון הוא המיליארדר הבריטי האמיש הארדינג. הוא פרסם באינסטגרם על תחילת הצלילה לאחר מזג אוויר גרוע בניופאונדלנד.

הכרטיסים לטיול הצלילה עולים 250,000 דולר לטיול בן שמונה ימים, החברה מסרה אתמול: "אנחנו בוחנים ומגייסים את כל האפשרויות כדי להחזיר את הצוות בשלום. כל ההתמקדות שלנו היא באנשי הצוות בצוללת ובמשפחותיהם. אנחנו פועלים להחזרה בטוחה של אנשי הצוות".

הצוללת יכולה לקחת חמישה אנשים, הכוללים בדרך כלל נווט, שלושה אורחים ומומחה צוללות. הטיטאניק נמצאת בעומק 3,800 מטר (12,500 רגל) בתחתית האוקיינוס ​​האטלנטי. ההריסות נמצאות במרחק של כ-600 ק"מ מחופי ניופאונדלנד, קנדה.

הטיטאניק הייתה הספינה הגדולה ביותר בתקופתה, היא פגעה בקרחון במסע הבכורה שלה מסאות'המפטון בריטניה לניו יורק בשנת 1912. מתוך 2,200 הנוסעים והצוות שהיו על הסיפון, יותר מ-1,500 מתו.

קנדה ארה''ב צוללת טיטאניק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד