כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024
קדושי עלי

אלישע והראל הי"ד הובאו למנוחות: "בשבת נפרדת בלי שהתכוונת"

אמש בשעת לילה מאוחרת נערכו הלוויותיהם מוכות היגון של אלישע אנטמן והראל מסעוד הי"ד, שנרצחו אתמול יחד עם נחמן מורדוף ועופר פיירמן ז"ל בידי מחבלים מתועבים סמוך לעלי. קרובי משפחתם ספדו: "כמה יפה היית, מבפנים ומבחוץ, התפארתי בך. רק התחלת לחיות, איך ממשיכים?"

אלישע והראל הי"ד הובאו למנוחות: "בשבת נפרדת בלי שהתכוונת"
הלוויתו של אלישע אנטמן הי"ד צילום: דוברות הישוב עלי

מאות אנשים ליוו למנוחות אמש (שלישי) את אלישע אנטמן בן ה-17, והראל מסעוד בן ה-21. יחד עימם נרצחו בפיגוע בעלי נחמן שמואל מורדוף (17) ועופר פיירמן (64), שתדלק את רכבו בתחנת הדלק בה אירע הפיגוע.

אמו של הראל, יעל, ספדה לו: "הראלוש יפה התואר שלנו. אני לא מעכלת שאתה לא פה איתנו. איך אפשר לדבר עליך בלשון עבר? רק עכשיו השתחררת מהצבא, מהמסגרת הכי נוקשה, ורק פרחת. עכשיו כשסוף סוף התחלת לחיות ולהגשים את חלומך וליישב את הארץ שאהבת ועכשיו היא לוקחת אותך לרגבי אדמתה".

עוד אמרה בדמעות: "כבשת כל מקום אליו הגעת, כמה יפה היית, התפארתי בך. העיניים שלך דיברו בשקט, בענווה וכולם הסתנוורו מהיופי שלך, הפנימי והחיצוני. בשבת האחרונה זכינו להיפגש כל המשפחה, עכשיו אנחנו מבינים שבאת להיפרד בלי שהתכוונת. הייתה לנו שבת כיפית. איך נשלים עם האבידה? בן יקר שלי. ארץ ישראל נקנית בייסורים. ילד יפה שלי אתה כבר כל כך חסר".

אביו גיל הספיד אף הוא: "הראל הומת בידי מרצחים בני עוולה. על הראל וחבריו יושבת הגאולה, נערים צעירים שנושאים על כתפם את מסע הגאולה של עם ישראל".

אחיו של הראל, דביר, ספד: "אח שלי מת, אח שלי מת, אח שלי מת. איך מתחילים בכלל לכתוב הספד? לא מלמדים את זה בבית ספר. איך ממשיכים מפה בחיים אח שלי? אני שבור, אני הרוס. אני לא יודע איך להמשיך".

"בשעות האחרונות זה פשוט סיוט שאני מחכה להתעורר ממנו. לא רוצה לשבת שבעה, לא רוצה שאנשים יבואו לנחם אותי. בא לי לחזור לשבת, הכול היה כל כך רגיל. איך אפשר שלא תהיה יותר? איך נשב לשולחן שבת? אח שלי הקטן מת. במוצאי השבת הבאנו לך חולצה יפה לדייט, זה בסדר אתה לא צריך להחזיר, תשמור אותה אצלך".

ישיבת בני עקיבא עלי, בה למד אלישע אנטמן הי"ד, הוציאה הודעה אחרי הירצחו: "בצער רב, אנו מודיעים על פטירתו של תלמידנו האהוב, אלישע אנטמן הי"ד שנרצח בפיגוע היום. אלישע, תלמיד כיתה י"ב 1. הצוות החינוכי עומד לימינכם בעת הקשה הזאת, ניתן לפנות לכל צורך לר"מים וליועצים. "עת צרה היא ליעקב וממנה יוושע".

עופר פיירמן הי"ד, תושב עלי כבן 60, הוא הנרצח השלישי בפיגוע. הלוויותו תתקיים היום בשעה 12.00. בהודעה שהוציאו, כתבו במזכירות היישוב עלי: "ברוך דיין האמת. בצער רב, אנו מודיעים על פטירתו של עופר פיירמן הי"ד שנרצח בפיגוע היום, תושב שכונת נאות אילן ביישוב עלי. אנו משתתפים בצער המשפחה. מן השמים תנוחמו". הנרצח הרביעי הוא נחמן שמואל מורדוף הי"ד, בן 17, תושב היישוב אחיה בבנימין.

לוויות הפיגוע בכניסה לעלי פיגוע טרור טרור פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד