ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
הפתיע בגיחה לקייב

סגן הנשיא לשעבר נפגש עם הנשיא זלנסקי

סגן הנשיא מייק פנס הפתיע את האוקראינים וקפץ לקייב לבקר את הנשיא זלנסקי. הביקור הגיע על רקע הלחימה העזה של מתקפת נגד מכרעת מצד אוקראינה נגד הכוחות הרוסיים  

סגן הנשיא לשעבר נפגש עם הנשיא זלנסקי
מייק פנס אצל הנשיא זלנסקי צילום: טוויטר מייק פנס

סגן הנשיא לשעבר מייק פנס נפגש אתמול במפתיע עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי בקייב, זאת הפעם הראשונה שמתמודד רפובליקני לתפקיד יו"ר המפלגה הרפובליקנית עורך ביקור כזה מאז הפלישה הרוסית.

"אני מאמין שאמריקה היא מנהיגת העולם החופשי", אמר פנס לרשת NBC "לבוא לכאן כאזרח פרטי, לראות ממקור ראשון את גבורתם של החיילים האוקראינים שמחזיקים את הקו כאן, לראות את גבורתם של האנשים באירפין שעיכבו את הצבא הרוסי, לראות משפחות שבתיהם הופגזו, פשוטו כמשמעו, בעיצומה של פלישה רוסית, רק מגבשת את נחישותי לעשות את חלקי, להמשיך ולקרוא לתמיכה אמריקאית חזקה בידידינו ובבעלי בריתנו האוקראינים".

הביקור הגיע כשאוקראינה נמצאת בעיצומה של מתקפת נגד מכרעת נגד רוסיה. פנס תומך בחימוש אוקראינה, בשונה מיריביו לתפקיד, הנשיא לשעבר טראמפ ומושל פלורידה רון דסנטיס פחות נלהבים לחמש את אוקראינה. הוא גם טען שוושינגטון צריכה להאיץ את הסיוע לקייב והיה ביקורתי על הקצב של ממשל ביידן לאשר את נתינת הנשק.

 

 

סגן הנשיא מייק פנס קייב ולדימיר זלנסקי מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד