ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
לאחר 13 שנה

הרחוב ייקרא על שמו של הצעיר חרדי שנהרג על ידי נהג שיכור

רחוב במידווד שבברוקלין ניו יורק ייקרא על שמו של משה ברקוביץ, שנהרג על ידי נהג שיכור לפני 13 שנה. ברקוביץ היה תלמיד בברוקלין קולג', בתקווה להיות עורך דין, ולימד לימודי חול בישיבת ברכת שמואל

הרחוב ייקרא על שמו של הצעיר חרדי שנהרג על ידי נהג שיכור
משה ברקוביץ ז"ל צילום: Hamodia

13 שנים לאחר שמשה יהודה ברקוביץ' בן ה-25 נהרג על ידי נהג שיכור, פינת הרחוב שבה נהרג תיקרא על שמו ולזכרו.

בליל ה-29 בנובמבר 2010, משה יהודה ברקוביץ' נסע הביתה לאחר ששהה עם חברים מהישיבה, הוא נפגע ונהרג מפגיעת מכונית אחרת בפינת אושן אווניו ושדרה N במידווד - ברוקלין ניו יורק. הנהג הפוגע, אנאל קולנוביץ' בן ה-23 נהג במהירות מופרזת, נסע ברמזור אדום ושתה אלכוהול לפני התאונה, ברקוביץ' נהרג מיד.

קולנוביץ' הורשע בהריגה מדרגה שנייה, ונידון ל-4 עד 12 שנות מאסר. הוא שוחרר על תנאי לאחר שריצה חמש שנים ושמונה חודשים. ברקוביץ' היה נשמה טהורה שהיה אהוב על הבריות וחבר טוב שיעשה הכל כדי לעזור לכל אחד.

ברקוביץ היה תלמיד בברוקלין קולג', בתקווה להיות עורך דין, הוא לימד לימודי חול בישיבת ברכת שמואל, ולמד בישיבת אור יצחק.

"משה היה צעיר שהתגבר על מכשולים רבים בחייו כדי להפוך לאדם שהוא היה", אמר חברו ייצי וייס לאתר Hamodia. "היה לו עתיד מזהיר מאוד".

וייס, פעיל פוליטי ממידווד עובד כעת עבור חברת המועצה אינה ורניקוב, ידיה טובה של הקהילה היהודית, ביקש ממנה בשנה שעברה לקרוא את שם הרחוב על שם חברו שנהרג.

"רציתי לעשות את זה במשך שנים" אמר וייס. "אני חושב שזה חשוב משתי סיבות: האחת, שיזכרו את משה, שהיה חבר ומיוחד בחברה ומורה. שנית, רציתי להזכיר לאנשים שלנהיגה בשכרות יש השלכות קשות. כשמישהו נוסע ברחוב הזה ורואה שלט 'דרך משה ברקוביץ', אולי הוא ילך לחפש בגוגל את השם שלו ויקרא על הסיפור הזה, ויראה את הסכנות שבנהיגה בשכרות".

תאונת דרכים נהג שיכור אלכוהול ברוקלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד