י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
בין אריאל לצומת תפוח

השר לענייני אסירים פלסטינים נהרג בשומרון

ראש רשות האסירים הפלסטינים, נהרג בתאונה בין אריאל לצומת תפוח. שני פצועים נוספים באורח אנוש פונו ע"י הסהר האדום. שרת הבריאות הפלסטינית ספדה לו: "היה לוחם ומנהיג לאומי, נהרג כשחזר מאירוע לילדי אסירים ברמאללה"

אילוסטרציה
אילוסטרציה

ראש רשות האסירים ברשות הפלסטינית, קדרי אבו בכר, נהרג בתאונת דרכים קשה היום בשומרון. בתאונה התנגשו שני רכבים ו-3 נוסעים נפצעו באורח אנוש, בהם אבו בכר שמת מפצעיו. אבו בכר בן ה-70, עמד בראש הרשות לענייני אסירים ברשות הפלסטינית מאז 2018. ב-2019 הוא זכה למעמד של שר והפך לחבר במועצה הלאומית הפלסטינית.

גם כוחות מד"א הגיעו לזירת התאונה: ממד"א נמסר כי היום בשעה 15:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על התאונה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ל-6 פצועים, בהם 3 במצב אנוש. כוחות של הסהר האדום שהגיעו לזירה פינו את כל הפצועים לשטחי הרשות.

שרת הבריאות הפלסטינית, מי אל-כילה, ספדה את אבו בכר, שאותו כינתה "לוחם ומנהיג לאומי". היא ציינה כי הוא נהרג בתאונת דרכים טרגית בשכם, לאחר שחזר מאירוע שנערך לילדי האסירים ברמאללה. "הוא השקיע את כל מאמציו, זמנו וחייו כדי לתמוך בסוגיה הפלסטינית ובתיק האסירים, וסיים אותם בקרב ילדי האסירים. אנו שולחים תנחומים למשפחתו ולעמנו על מותה של הדמות הלאומית הגדולה הזו", כך דווח בחדשות 12.

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ספד גם הוא לקדרי אבו בכר: "אבו בכר הקדיש את חייו כלוחם איתן בהגנה על פלסטין ועל אנשיה. אבו בכר ניצב בחזית, והגן על ארצו בזירה הלאומית ובזירה הבין-לאומית".

 

צומת תפוח הרשות הפלסטינית תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד