ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024
מכבוד התורה ועד סעודת ההילולא

הילולת הרבי מצאנז קלויזנבורג במחיצת חתנו הגדול גאב"ד קרית צאנז ירושלים

את הילולת הרה"ק מצאנז קלויזנבורג זי" ציין חתנו הגדול גאב"ד קרית צאנז ירושלים הגר"ד וייס בשורת מעמדים החל מתפילת שחרית, מעמד כבוד התורה לתלמידי ישיבת 'תורת חיים', עלייה לציון וסעודת ההילולא. צפו בגלריה של הצלם יהושע פרוכטר

הילולת הרבי מצאנז קלויזנבורג במחיצת חתנו הגדול גאב"ד קרית צאנז ירושלים
הילולא בחצר קרית צאנז ירושלים צילום: יהושע פרוכטר

גאב"ד קרית צאנז הגאון הצדיק רבי דב וייס ציין את יום היארצייט של חמיו האדמו"ר מצאנז קלויזנבורג זיע"א בהיכל ישיבתו 'תורת חיים' שם התפלל תפילת שחרית ברוב עם יחד עם תלמידי הישיבה.

אחר התפילה התקיים מסיבת לחיים לרגל ההילולא והגאב"ד חילק מזונות ולחיים לכל צוות הישיבה ולתלמידי הישיבה.

אחר סדר הכנה של כשעתיים התקיים בהיכל הישיבה 'שיעור כללי' במשנת בעל ההילולא זי"ע ע"י בהשתתפות רמ"י ותלמידי הישיבה. אחר השיעור כללי התקיים מעמד 'כבוד התורה' וחלוקת פרסים למצטייני הישיבה שנבחנו על מאות דפי גפ"ת כצוואת קודשו של בעל ההילולא שביקש במיוחד להקים קרן לחלק פרסים לצורבים צעירים שנבחנים על דפי גפ"ת, והוסיף בקשה מיוחדת שאם אפשר שחילוק הפרסים יהיה ביום ההילולא ויהא זה לעילוי לנשמתו.

בסיום המעמד יצאו כל הקהל לתפילת רבים בציון קודשו של בעל ההילולא להעתיר בעד הכלל והפרט. בהגיעו לציון הק' בנתניה הדליק הרב נרות על הציון ופתחו באמירת תהילים מספר רביעי עד סוף ספר תהילים כאשר לפני התיבה ניגש בנו הרה"ג ר' דוד וויי. אחר אמירת היה"ר שאחר תהילים בהתעוררות רחמים גדולה הגישו לפני הגאב"ד את הקוויטלא'ך לישועות הכלל והפרט. אחר שעה ארוכה בסיום קריאת הקוויטלעך בירך הגאב"ד שיתקבלו כל התפילות לרחמים ולרצון.

בשעות הערב התקיימה סעודת ההילולא המרכזית וסיום הש"ס שנלמד ע"י בני הקהילה והגאב"ד אמר את הקדיש הגדול.

צפו בגלריה של הצלם יהושע פרוכטר

הרב דב וייס צאנז קלויזנבורג הילולא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד