י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"המשטרה משותקת"

הח"כ מציג: הקשר בין המוחים בנתב"ג למבצע בג'נין

יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ ישראל אייכלר נאם במליאת הכנסת ואמר כי "האנרכיה בישראל מעידה על חולשה המעודדת את הטרור". בדבריו הסביר את הקשר בין המבצע בג'נין שהינו תולדה של חסימת נתיבי איילון ונתב"ג

הח"כ מציג: הקשר בין המוחים בנתב"ג למבצע בג'נין
המחאה בנתב"ג/המבצע בג'נין צילום: תומר נויברג/נאסר אשתיה, פלאש 90

יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ ישראל אייכלר נשא דברים בפני מליאת הכנסת ואמר כי "מדינת ישראל נמצאת באנרכיה מוחלטת. יש קשר ברור למה שקורה כעת בג'נין. משום שכל הסיבה שחיילים צריכים להיכנס לשם, זה כי אין הרתעה. כמו שיש הרתעה בין מדינות שונות – אף אחד לא עובר את הגבול. אבל כאשר יש תוהו ובוהו במדינה, אין הרתעה ונוצרים קיני טרור. יש כל מיני שיטות ליצור הרתעה, אבל ברור שהאנרכיה והמלחמה במחנה ישראל, אינו מרתיע את הפלשתינים ונותן לה תקוה לנצח אותה".

ח"כ אייכלר טען כי "אם אפשר לסגור את נתיבי איילון ולחסום אלפי מכוניות כמו בקהיר, בימי "כיכר תחריר" ולנעול את השער של המדינה, את נתב"ג, אין זו מדינה. בגלל שכמה פורעים החליטו להשבית את המדינה והמשטרה משותקת – אז זו מדינה ללא חוק. האויבים בג'נין, בשכם ובסוריה, רואים את זה. כאשר שליטים לשעבר, יוצאים להוציא דיבת הארץ רעה בפני האמריקנים והאירופאים שישראל היא דיקטטורה, ישראל מדינה חשוכה, האויב רואה את זה. הוא גם רואה שרוב העם רוצה מדינה יהודית דמוקרטית, אבל המיעוט שרוצה מדינה חילונית אנטי דמוקרטית כופרים בתוצאות הבחירות ומנצחים באלימות, הוא מבין שהוא יכול להילחם ולנצח".

לדבריו: "היום אנחנו מבינים את מה שהאויב רואה. מדינת ישראל איננה מדינה לחזקים. היא שולטת רק נגד החלשים. נגדם יש חוק, יש בית משפט, רק נגד חרדים, נגד מתנחלים. אבל לעומת זאת אין סמכות שלטונית החזקים, העשירים, בעלי הכוח, נושאי הנשק, גם במגזר הערבי המושים שולטים בלי מצרים. לעומתם אין כוח משטרתי חוקי. האנרכיסטים האלימים מורדים בממשלה הדמוקרטית הנבחרת חסרת האונים. מול נושאי נשק השלטון משותק. בין אם זה נושאי הנשק הצבאיים, ובין אם נושאי הנשק הבדואים והערבים. מולם אין כוח. אין חוק. איש הישר בעיניו יחסום".

"מתברר לעין כל כי מי ששמר על ארץ ישראל לאורך כל שנות קיומה, הוא זה שישמור עלינו בעתיד", אמר סגן יו"ר הכנסת ישראל אייכלר. "הריבונות רק בידי ריבונו של עולם, כי בקרב בני האדם אין דין ואין דיין. מדינת ישראל הפכה למדינה שמנוהלת כמו הדומה ברוסיה. הקרמלין מנהל את המדינה, והדומא משחק את ההצגה הפורמאלית. במקרה הישראלי הקרמלין הוא שלטון הבג"ץ וזרועותיו. חוקי הכנסת הן חוקי הדומא. תשאלו את השרים, על איזה פקיד בדיוק הם שולטים? כלום. פקיד אחד יכול לסגור ברגע אחד את ההמראות והנחיתות בשדה התעופה".

ח"כ אייכלר סיים את דבריו בקריאה: "כאשר האנרכיה הזאת משתוללת, והיא מקבלת גיבוי מראשי ממשלה לשעבר שקוראים למרד, ואף מבקשים להיעצר אפילו על "קידוש המרד", לא פלא שהטרור מרים ראש. הפסיקו את המלחמה הפנימית – כי האויב רואה ומאזין לתרועות הנלחמה הפנימית. אם לא נעצור, נהפוך מהר מאוד לסוריה או לבנון חלילה".

ישראל אייכלר המבצע בג'נין מבצע בית וגן מפגיני שמאל חסימת כבישים חסימת צירים נתיבי איילון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד