ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024
קרעו שערי שמים

מורדם ומונשם: החמרה במצבו של ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי

לקיים בנו חכמי ישראל: החמרה במצבו של ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי זקן ראשי הישיבות וחברי מועצת גדולי התורה שפונה בשבת בצהריים מקרית הישיבה במודיעין עילית לביה"ח עקב מצוקה נשימתית חמורה. התפללו: הגאון רבי ברוך מרדכי בן הינדא מלכה

מורדם ומונשם: החמרה במצבו של ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי
הגרב"מ אזרחי בתפילה צילום: איציק ו.

לקיים בנו חכמי ישראל: החמרה רצינית במצבו של ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי זקן חברי מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' וזקן ראשי הישיבות בדורנו שפונה בשבת בצהריים לבית החולים.

הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי בן ה-94 בלעה"ר שפונה בשבת האחרונה בהכרה מלאה לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים עקב מצוקה נשימתית עבר הבוקר טיפול בעקבות החמרה הלילה במצב הנשימה. 

בישיבת 'עטרת ישראל' הסבירו את מצבו כי לאחר שהלילה המצוקה הנשימתית התגברה, הרופאים התחילו עם דיקור כדי להוציא את הנוזלים סביב הריאות.

בצהריים חלה שוב החמרה במצבו והרופאים החליטו להרדים ולהנשים את ראש הישיבה והציבור נקרא להתפלל ולקרוע שערי שמים בתפילה לאור מצבו הקשה.

הצוות הרפואי ב'הדסה' בראשותם של פרופ' אלון הרשקו מנהל המחלקה הפנימית ופרופ' סיגל סבירי, מנהלת היחידה לטיפול נמרץ פנימי יחד עם רופאו האישי של הרב - פרופסור אורי רוגבסקי, הורו על הנשמתו והרדמתו.

תפילות בישיבת עטרת ישראל לרפואת הגרב\"מ אזרחי

בעולם התורה דאגה רבה לשלומו של ראש הישיבה. בישיבת 'עטרת ישראל' במודיעין עילית עצרו את סדרי הישיבה באמירת תהילים לרפואתו השלמה.

ליד חדרו נמצאים בני המשפחה והמקורבים שמתפללים ומבקשים לקרוע שערי שמים.

מרנן ראשי הישיבה הגר"ד לנדו והגרמ"ה הירש הורו לערוך סדר תפילה מיוחד בהיכל ישיבת סלבודקה עבור רפואתו השלימה. כמו כן הורו לומר תהילים בהיכלי הישיבות והכוללים.

ב'דגל התורה' הוציאו הודעה כי הציבור נקרא להרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה של מרן ראש ישיבת 'עטרת ישראל' וחבר מועצת גדולי התורה רבי ברוך מרדכי בן הינדא מלכה שליט"א לרפו"ש במהרה.

יו"ר תנועת ש"ס ח"כ אריה דרעי הגיע למקום ושוחח עם הנהלת הדסה, פרופ' סבירי ופרופ' הרשקו ובני המשפחה.

הציבור נקרא להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים לרפואת הגאון רבי ברוך מרדכי בן הינדא מלכה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

 

הרב ברוך מרדכי אזרחי תפילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד