ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024
הטייס חיפש מתנדבים

תמורת 500$ - נוסעים התבקשו לרדת מהמטוס

טייס ביקש מ-20 נוסעים בריטים בספרד שהיו על המטוס לאחר חופשה לעזוב את המטוס בגלל שהמטוס "כבדה מדי". הטיסה הגיעה ליעדה בבריטניה לאחר עיכוב של שעות. הנוסעים שירדו - קיבלו פיצוי

תמורת 500$ - נוסעים התבקשו לרדת מהמטוס
מטוס איזי ג'ט: אילוסטרציה צילום: Pixabay

טייס ביקש מ-20 נוסעים, בטיסה שיצאה מהאיים הקנריים של ספרד, לעזוב את המטוס מכיוון שהוא "כבד מדי" ותנאי מזג האוויר לא נוחים.

"בגלל שיש כל כך הרבה מכם, זה מטוס די כבד", אמר הטייס לנוסעים. טיסת איזי ג'ט, חברת תעופה בריטית, הייתה אמורה להמריא בשעה 21:45 משדה התעופה 'ארסיפה', אך יצאה בסופו של דבר בשעה 23:30. האיים הקנריים הם מקום תיירותי ספרדי מול חופי אפריקה שמושך תיירים רבים אל חופיו.

הטיסה נחתה בנמל התעופה ג'ון לנון בליברפול, אנגליה, בשעה 3 לפנות בוקר, 6 ביולי, כך לפי האתר 'ליברפול אקו'. "המטוס הכבד הזה בשילוב מסלול המראה קצר, כבד מדי להמראה. בדקתי עם הטייס שאיתי ואנחנו מאוד מנוסים בזה", הוסיף הטייס.

"כשבטיחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו, אין שום סיכוי עם תנאי הרוח הנוכחיים, והתנאים הסביבתיים כאן, שנוכל להעלות את המטוס הזה לאוויר", אמר.

הטייס ביקש מ-20 נוסעים להתנדב לרדת מהמטוס ואמר שכל אחד מהם יקבל 500 אירו, והם יישארו באיים הקנריים עד הטיסה הבאה. בסך הכל 19 נוסעים לקחו את ההצעה וירדו מהמטוס.

מחברי איזי ג'ט נמסר: "אנחנו יכולים לאשר ש-19 נוסעים בטיסה EZY3364 מנמל לנזרוטה לליברפול ב-5 ביולי התנדבו לטוב בטיסה מאוחרת יותר כי המטוס חרג ממגבלות המשקל של תנאי מזג האוויר".

איזי ג'ט בריטניה ספרד ליברפול טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד