ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024
"מאבק משותף עם הגרי"ש"

הראשון לציון נגד בן גביר: "חוטא ומחטיא את הרבים" | תיעוד

הראשון לציון הגר"י יוסף תקף בשיעורו השבועי את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ואמר: "הוא לא ראוי שאזכיר את שמו כאן במקום הזה. הוא נכנס בריש גלי להר הבית. חוטא ומחטיא את הרבים". הראשל"צ תקף גם את הרב דב ליאור ורבנים נוספים ואמר: "מי הם כלפי הסטייפלער, הרב שך, מרן, הרב אלישיב. עם כל הכבוד, הם לא מגיעים אליהם"

הראשון לציון נגד בן גביר: "חוטא ומחטיא את הרבים" | תיעוד
הראשל"צ הגר"י יוסף צילום: באדיבות המצלם

הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף תקף הערב (מוצ"ש) את הרב דב ליאור ואת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר על רקע עלייתו של האחרון להר הבית.  

בשיעורו השבועי בבית הכנסת 'היזדים' בירושלים אמר הראשל"צ: "יש אחד משרי הממשלה. אני לא רוצה להזכיר את שמו. הוא לא ראוי שאזכיר את שמו כאן במקום הזה. הוא נכנס בריש גלי להר הבית. חוטא ומחטיא את הרבים".

הראשון לציון תוקף את השר איתמר בן גביר
הראשל"צ הוסיף ותקף: "בגללו אנשים גם עולים להר הבית. לרב (הגר"ע יוסף זצוק"ל) היה מאבק משותף בנושא עם הרב אלישיב. היה הרבה מאבקים בעבר".

הגר"י הוסיף ותקף את הרב דב ליאור מבכירי הרבנים במגזר הדתי לאומי ואמר: "הרב דב ליאור וכל מיני רבנים שלא מגיעים לקרסוליים של גדולי הדור שהיה לנו. מי הם כלפי הסטייפלער, הרב שך, מרן, הרב אלישיב. עם כל הכבוד, הם לא מגיעים אליהם".

הדברים נאמרו במעמד הגאון רבי בנימין אלישיב בנו של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל ונאמן ביתו הגר"י אפרתי לרגל י"א שנים להסתלקותו.

הראשון לציון הרב יצחק יוסף איתמר בן גביר הרב דב ליאור הר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 52 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד