כ"ז אייר התשפ"ד
04.06.2024
"תתבייש לך!"

האם המגיש חייך בדיווח על אשפוז נתניהו

במה מתעסקת ח"כ טלי גוטליב? האם מגיש 'ערוץ 12' חייך בעת הדיווח על אשפוז ראש הממשלה נתניהו במהלך השבת כשמחה לאיד. איש מלבד גוטליב לא הצליח לזהות את החיוכים עליה התכוונה בציוץ סוער שלה | עמית סגל טען להסתה מצידה וספג גם הוא מתקפה

האם המגיש חייך בדיווח על אשפוז נתניהו
ערד ניר צילום: צילום מסך

חברת הכנסת טלי גוטליב טוענת כי כתב ומגיש 'חדשות 12' ערד ניר פיזר חיוכים בעת שדיווח על אשפוזו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ותוקפת אותו על כך לצד ביקורת גם על פרופסור חגי לוין, יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור של ההסתדרות הרפואית.

"ערד ניר, להקיא על החיוכים שלך בעת דיווח על מצבו של רוה"מ. החיוך מיד מש מפניך כשנאלצת להקריא דיווח חיובי ב"ה", כתבה ח"כ גוטליב מ'הליכוד' שהוסיפה, "וחגי לוין, שלא הייתי נותנת לך לטפל בי, תתבייש לך! איך אתה מעז לומר שאולי כדאי שנתניהו יודה לרופאים שעובדים בשבת. לך לוין יש חלק בפילוג ובשנאה ובשקרים ששטפו את הארץ שלנו".

ערד ניר בדיווח על אשפוז נתניהו
מתוך שידורי 'ערוץ 12'.

ברשת פרסמו תיעוד מהדיווח הראשוני של ניר בשידור חי ב'ערוץ 12' ולא הבינו על אלו חיוכים מדברת הח"כית. אחד המגיבים היה הפרשן הפוליטי של הערוץ עמית סגל שכתב: "זה פשוט שקר נקלה. הוא לא חייך. די להסתה."

גוטליב הגיבה לו וכתבה: "עמית סגל לא מתפלאית על אי דיוקים שלך. (עיתונאי אחרי הכל) לפני שאתה מעז לומר שדבריי הם שקר ניקלה לא פחות, תבדוק עובדות. לא רשמתי שערד חייך בעת הדיווח על הגעת רוה"מ לביה"ח. רשמתי: "להקיא על החיוכים של ערד ניר בעת הדיווחים על מצבו של רוה״מ״. יחי ההבדל. אתה מוזמן לצפות בערד ולהקיא". כך גוטליב.

ערד ניר ערוץ 13 בנימין נתניהו טלי גוטליב פרופ' חגי לוין עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד