כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
"קנה" 4 מכוניות

צפו: לעג לעשירים והשליך צרורות של מזומנים על העובדים

משפיען רשת נעצר בדובאי לאחר שפרסם סרטון סאטירי שלועג לעשירים. הוא נכנס לתצוגה של מכוניות יוקרה כשהוא משליך צרורות של מזומנים לעבר העובדים ומציע לקנות כל רכב כולל פרארי SF90 בשווי 600.000 דולר

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

משפיען רשת נעצר בדובאי לאחר שפרסם סרטון סאטירי שלו לועג לאמירים עשירים במסע הוצאות גדול באולם תצוגה של מכוניות יוקרה. חמדאן אל רינד, שהגדיר את עצמו כ'מומחה רכבים', מואשם ב'ניצול לרעה של האינטרנט' באמצעות פרסום "תעמולה שמסעירה את דעת הקהל ופוגעת באינטרס הציבורי".

בסרטון נראה האיש עם גלימה לבנה הארוכה אותה לובשים בדרך כלל גברים אמירים, משקפי שמש ומסכה כירורגית. כשהוא לבוש בלבוש האמירי המסורתי, הוא צועד לתוך אולם התצוגה של Luxury Super Car Rentals בדובאי כששני גברים משתרכים מאחור, נושאים ערימה ענקית של כסף.

משפיען הרשת מחלק דולרים
המשפיען, שהוא תושב איחוד האמירויות ממוצא אסייתי, ניגש תחילה לעובדת ושואל 'איפה הבוס?' ואז זורק לה צרור מזומנים "ללכת לקנות קפה". 

לאחר מכן הוא ניגש בביטחון רב לבעל אולם התצוגה, אחמד מנצור, ודורש לדעת מהי המכונית היקרה ביותר שהוא יכול לקנות. כששואלים אותו מה התקציב שלו, המצלמה מסתובבת אל ים של שטרות כשהוא מתבדח: "תקציב קטן. אין לי יותר מדי אבל מה יש לך?".

המשפיען שיש לו 2.7 מיליון עוקבים בטיקטוק יצא למסע הוצאות מזויף, ומבקש ארבע מכוניות יקרות כולל אאודי R8, מרצדס, רולס רויס ​​ ופחית רד בול.

כשהבעלים אומר לו שהוא יכול לקבל את הרד בול על חשבון הבית, אל רינד נותן לו עוד כסף בידיו ומתבדח: "אין בעיה, תשאיר אצלך את המזומנים".

מאז פרסום הסרטון הסאטירי, אל רינד הואשם בהפצת תוכן שאינו עומד בסטנדרטים של תוכן מדיה ומשמיץ את החברה האמירית.

הפרקליטות זימנה גם את מר מנצור בעל אולם התצוגה המופיע בצילומים. מר מנצור אמר שהוא חשב שהאיש הוא אזרח האמירויות. "הוא נכנס, הוא רצה לצלם סרטון, אמרתי שאפשר. אם זה לא היה קורה באולם התצוגה שלי, זה כנראה היה קורה במקום אחר", אמר לסוכנות הידיעות AP. "יש אנשים שחשבו שזה פוגע, יש אנשים שחשבו שזה מצחיק, לכל אחד יש דעה משלו".

לא ברור מתי בדיוק אל רינד נעצר או אלו עונשים הוא עלול לקבל.

 

איחוד האמירויות פרארי דובאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד