י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
הכרת הטוב

דוד אמסלם הפתיע את האולפן: "עליו אני לא מדבר"

השר דוד אמסלם נתן אמש שיעור בהכרת הטוב. בסוף ראיון עמו ב'ערוץ 14' התבקש להתייחס לקריאתו של אהוד אולמרט למנהיגי העולם להחרים את נתניהו, אולם השר הפתיע ואמר שעליו הוא לא מדבר בשום נושא היות ויש לו הכרת הטוב כלפיו | צפו בדבריו שהדהימו את המגישים

דוד אמסלם הפתיע את האולפן: "עליו אני לא מדבר"
השר דוד אמסלם בראיון לערוץ 14 צילום: צילום מסך

השר המקשר בין הממשלה לכנסת דוד אמסלם מ'הליכוד' שידוע בסגנונו המשתלח בכל, מכל כל ללא כחל ושרק, הדהים אמש (שני) את מגישי המהדורה המרכזית ב'ערוץ 14' שרון גל ומגי טביבי. בסיום ראיון עמו על הרפורמה המשפטית, הוצג לו קטע של ראש הממשלה לשעבר העבריין המורשע אהוד אולמרט שבו הוא נראה מציע לאמריקנים לשקול מחדש את היחסים עם ישראל וגם הציע למנהיגי העולם שלא להיפגש עם ראש הממשלה בנימן נתניהו.

באולפן ציפו לקצת אקשן ולמתקפה שערה מצידו של אמסלם שלא בוחל בטקסטים וביטויים חריפים שהאוזן לפעמים אינה סובלתם כלפי ראשי המחאה כדוגמת נשיא העליון בדימוס אהרן ברק, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ, אולם השר דוד אמסלם הפתיע ואמר שעל אהוד אולמרט הוא לא מדבר מאומה בשל הכרת הטוב כלפיו.

"אני גזרתי על עצמי אהוד אולמרט היה בוס שלי עשר שנים ויש לי הכרת הטוב ואני לא מדבר עליו אף פעם בשום נושא. מעולם לא תשמע אותי מתבטא עליו. אני ברמה האישית דרך אגב בלי קשר לדעות שלו, אני אוהב אותו". הסביר אמסלם לצמד המגישים ההמומים.

אולמרט קורא למנהיגי העולם להחרים את נתניהו

כזכור, בראיון שהעניק לערוץ דמוקרט TV ביום ראשון השבוע, קרא ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן להחרים את ראש הממשלה בנימין נתניהו ולבצע הערכה מחודשת של היחסים עם ישראל "על כל מה שמשתמע מן העניין הזה".

לדברי אולמרט, "מי שאוהב את מדינת ישראל חייב להיות נגד ממשלת ישראל צריך להיות ברור פה". אולמרט סיפר כי היו לו יחסים טובים עם ביידן לאורך השנים. "אין סנאטור בהיסטוריה המודרנית של ארה"ב שיש לו רקורד של הצבעות בעד ישראל כמו הנשיא ביידן", אמר.

אולמרט נימק את קריאתו החריגה לממשל ביידן, "כדי שיהיה ברור לחבורת השבאב האלימה שתומכת בנתניהו, מה המחיר שמדינת ישראל והם ישלמו בהמשך התמיכה במהפכה המשטרית הזאת".

לדאבונו של אולמרט, למחרת שוחחו ביידן ונתניהו בלבביות על שלל נושאים וסיכמו להיפגש בקרוב על אדמת ארצות הברית.

דוד אמסלם שרון גל אהוד אולמרט ערוץ 14 הכרת הטוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד