י"ב סיון התשפ"ד
18.06.2024
עמד על זכויות המתיישבים

איש ארץ ישראל: עוה"ד נפתלי ורצברגר ז"ל

איש ארץ ישראל עורך הדין נפתלי ורצברגר ז"ל הלך לעולמו בגיל 67. ורצברגר ייצג את מאות ממתנגדי תוכנית ההתנתקות, הפינוי בעמונה, חידוש היישוב היהודי בחברון, לצד התעסקות עם שלל סוגיות משפטיות הנוגעות ליהודה ושומרון ולזכויות המתיישבים. הלוויתו בחצות הלילה בירושלים 

איש ארץ ישראל: עוה"ד נפתלי ורצברגר ז"ל
נפתלי ורצברגר ז"ל צילום: ערוץ 7

ברוך דיין האמת: איש ארץ ישראל, עורך הדין נפתלי ורצברגר ז"ל מירושלים הלך הערב (שלישי) לעולמו בגיל 67 לאחר שנות סבל וייסורים.

נפתלי הוא בנו של איש הכותל וניצול השואה בנימין זאב ורצברגר ז"ל ואמו מרת עטרה. אביו, ניקה מידי יום במסירות ובמאור פנים יוצאי דופן את אבני הכותל המערבי שאליהן נכסף במשך שנים.

עורך הדיין ורצברגר תושב שכונת בית וגן בירושלים עמד במשך עשרות שנים בחזית המאבק המשפטי של ההתיישבות בבתי המשפט, בשלל הליכים.

בין השאר בלט ורצברגר בייצוג מאות ממתנגדי תוכנית ההתנתקות, הפינוי בעמונה, חידוש היישוב היהודי בחברון, לצד התעסקות עם שלל סוגיות משפטיות הנוגעות ליהודה ושומרון ולזכויות המתיישבים.

ורצברגר היה מעורכי הדין הבולטים עוד לפני הקמת ארגון חוננו, ועם הקמת הארגון נשכר ורצברגר רבות ע"י ארגון חוננו במשך שנים רבות.

שמואל (זנגי) מידד מנכ"ל חוננו ספד לו: "נפתלי ורצברגר, עורך הדין בעל הלב הענק היה בדורו חוננו של איש אחד. נפתלי מותיר אותנו, כמו את עם ישראל, עם חלל גדול. ניצה וכל משפחת ורצברגר היקרה, תנוחמו מן השמים. אנחנו רואים את עצמנו כתלמידיו וממשיכי דרכו של נפתלי ז"ל".

הלוויתו תצא הלילה בשעה 24:00 מבית ההלוויות שמגר בירושלים.

יהי זכרו ברוך. 

נפתלי ורצברגר ארגון חוננו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד