ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024
הפשיעה המגזר הערבי

סגן ראש העיר שיכל שני בנים בארבעה חודשים

הפשיעה במגזר הערבי ממשיכה לגבות קורבנות. מעראן עוואסי, בן ה-38 נורה למוות ליד הכניסה לריינה. זהו בנו השני של סגן ראש העיר נצרת שנרצח בארבעת החודשים האחרונים | גבר בן 23, שמוכר למשטרה וקשור למשפחת פשע, נעצר בחשד לרצח

סגן ראש העיר שיכל שני בנים בארבעה חודשים
מעראן עוואיסי צילום: שימוש לפי סעיף 27א׳

הנרצח ה-123 בחברה הערבית מתחילת 2023: מעראן עוואיסי בן ה-38 נורה למוות ליד הכניסה ליישוב ריינה.

זהו בנו השני של מוחמד עואיסי, סגן ראש העיר נצרת, שנרצח במהלך ארבעת החודשים האחרונים. אחיו, רואיד עוואיסי, נרצח לפני ארבעה חודשים. לפני שישה ימים נרצח אחיינו עבד, אלקאדר עוואיסי, בנצרת.

גבר בן 23, שמוכר למשטרה וקשור למשפחת פשע, נעצר בחשד לרצח. המשטרה ניהלה אחריו מרדף, אחרי שנמלט מהזירה ברכבו.

נערכות סריקות גם אחר חשודים נוספים. שלושה בני אדם נצפו נמלטים מרכב שאותר נטוש ליד בית ספר.

לפני כארבעה חודשים ביום שנרצח אחיו רואיד, אמר מעראן עואיסי: "רואיד היה אדם ישר, נהדר ושקט, לא עשה אף טעות. אני גדול ממנו ב-14 שנים ותמיד הוא פנה אליי, אני גידלתי אותו. זה מאוד כאב לנו. הוא היה סטודנט והיה אמור לסיים בעוד חודשיים, חיכינו לחגוג ביום זה אבל לצערי שמחתנו הפכה לאווירה עצובה וכואבת".

מעראן הוסיף כי "עוד לא ידוע לנו מי עמד מאחורי הרצח, מופתעים שחיסלו את האח. לצערי המשטרה הוציאה הודעה שהרקע הוא סכסוך בין עבריינים, בלי לבדוק מי הוא אח שלי". באותה התייחסות, תקף את המשטרה: "היא צריכה להתבייש. כשכלב נעדר המשטרה מחזירה אותו תוך כמה ימים וחוגגת בהודעות, אבל כשנרצח אדם הרוצח נשאר משוחרר. בנצרת נרצחו לפחות שבעה קורבנות ולא היו פענוחים, אם הרצח היה מתרחש בנוף הגליל, בקריות ובחיפה היינו רואים תוצאה אחרת וטובה".

סגן ראש עיר נצרת ריינה רצח המגזר הערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד