כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
"מצבו הרפואי טוב"

ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר הלילה הליך להשתלת קוצב לב

ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר הלילה הליך להשתלת קוצב לב בבית החולים שיבא תל השומר. ביה"ח שיבא: " מצבו הרפואי של רה"מ טוב, והוא יישאר להשגחה במחלקה הקרדיולוגית" | בעקבות ההליך שעבר נתניהו בוטלה ישיבת הממשלה שתוכננה למחר וכן הדיונים הביטחוניים 

ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר הלילה הליך להשתלת קוצב לב
נתניהו בכניסה למליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר הלילה (ראשון) הליך להשתלת קוצב לב בבית החולים שיבא תל השומר. ההליך בוצע תחת טשטוש וסגן ראש הממשלה יריב לוין מילא את מקומו של נתניהו באותו זמן.

מבית החולים שיבא נמסר: במהלך הלילה התריע מכשיר הניטור של ראש הממשלה נתניהו על הפרעת קצב בליבו. בהמלצת רופאיו, הוחלט להשתיל בליבו קוצב לב.

ההליך התבצע תחת טשטוש, ע״י פרופ׳ רועי בינרט ופרופ׳ איל נוף, ועבר בהצלחה, ללא סיבוכים. מצבו הרפואי של ראש הממשלה טוב, והוא יישאר להשגחה במחלקה הקרדיולוגית בשיבא".

פרופ׳ רועי בינרט ופרופ׳ איל נוף בהצהרה לאחר הטיפול

לשכת ראש הממשלה עדכנה: "ההליך הרפואי שעבר ראש הממשלה הסתיים בהצלחה. ‏ראש הממשלה חש בטוב ויישאר בבית החולים שיבא להשגחה, והוא צפוי להשתחרר בהמשך היום".

בהצהרה שפרסם נתניהו לפני ההליך אמר: "השעה עכשיו 00:43, לפני שבוע שמו לי מכשיר ניטור, המכשיר הזה צפצף הערב ואמר שאני צריך לקבל קוצב לב ואת זה אני צריך לעשות עוד לילה. אני מרגיש מצוין אבל אני מקשיב לרופאים שלי".

דבריו נתניהו לפני השתלת קוצב לב בשיבא

"עד לדקות האחרונות אני מדבר עם עמיתיי ועושים את הסידורים להמשך", אמר והוסיף, "מקווה שתושג הסכמה אבל בכל מקרה הרופאים אומרים לי שאני אהיה חופשי מחר אחר הצהריים, אשתחרר מבית החולים ואוכל להגיע לכנסת להצבעה".

בעקבות ההליך שעבר נתניהו בוטלה ישיבת הממשלה שתוכננה למחר וכן הדיונים הביטחוניים שתוכננו למחר בהשתתפות הרמטכ"ל.

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין כתב: "מאחל ביחד אתכם רפואה שלמה ומהירה לראש הממשלה בנימין נתניהו!".

קוצב לב בית חולים שיבא בנימין נתניהו יריב לוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד