כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
"מכיר את הדעות שלהם"

רמי לוי מתפוצץ על רשת "ביג": "זה לא חוקי"

בעקבות ההחלטה להשבית את מרכזי הקניות ברחבי הארץ - איש העסקים רמי לוי עלה להתקפה נגד רשת ביג • "זאת פשוט דיקטטורה - הם עושים מעשה שלא יעשה", אמר לוי לחדשות 14 • הוא הדגיש: "אני מכיר את הדעות שלהם"

רמי לוי מתפוצץ על רשת "ביג": "זה לא חוקי"
איש העסקים רמי לוי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

רשת "ביג" הודיעה כי היא מצטרפת לשביתה עליה הוחלט אמש (ראשון) בפורום העסקים בעקבות החקיקה המשפטית בכנסת ובמסגרתה כלל הסניפים ברחבי הארץ יהיו סגורים מחר. רמי לוי, הבעלים רשת הקמעונאות הגדולה "רמי לוי שיווק השקמה" לו סניפים רבים במתחמי "ביג" זועם על ההחלטה ואומר כי הרשת שלו תפעל כרגיל.

בריאיון לערוץ 14 טוען רמי לוי שההחלטה להשבית את המרכז עקב החלטה פוליטית – הינה עגומה ופסולה: "מה שהם עושים – זה דיקטטורה. הם עושים מעשה שלא יעשה", אמר לוי בפתח השיחה עם עידו טאובר. הוא הדגיש והוסיף: "אני מכיר את הדעות שלהם והם מכניסים את הפוליטיקה לעסקים וזה לא חוקי. אנחנו ב-'רמי לוי' נמשיך לשרת תמיד את כל עם ישראל", טען.

"עובדי ביג ושוכרים יקרים, הריני להודיע בזאת על השתתפות מרכזי ביג בשביתה במשק שתתקיים מחר כפי שהודיע פורום העסקים של ראשי החברות הגדולות", נכתב בהודעת הרשת.

בעקבות הלחץ הציבורי הנרחב "ביג" עדכנה את הלקוחות: "לאחר שמרכזי ביג היו סגורים היום לחלוטין מהבוקר כחלק ממחאת העסקים. החל מהשעה 14:00 תתאפשר כניסה אך ורק לחנויות פארם וסופרמרקטים כעסקים חיוניים".

נזכיר כי בפעם האחרונה שהרשת הכריזה על שביתה – היא ספגה ביקורת ולבסוף אפשרה למי שרצה שלא לשבות.

בתום כינוס לילי אמש של פורום העסקים, שמונה את ראשי כ-150 החברות הגדולות במשק, בהם קניונים, רשתות המלונות "פתאל" ו"ישרוטל" ותחנות דלק, שמעסיקות את מרבית העובדים במגזר הלא-ממשלתי, הוחלט על שביתה בכל החברות הפעילות בפורום. "הפורום קורא לחברות ועסקים נוספים להצטרף לצעד החירום שננקט, בלית ברירה, על מנת להביא לעצירת החקיקה החד-צדדית וכניסה להידברות", נמסר.

רמי לוי מחאה הרפורמה המשפטית שביתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 77 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד