י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
ישפיע לרעה על האינפלציה

המסחר בבורסה בירידות שערים: תיקונים של שבוע שעבר?

אתמול הבורסה לניירות ערך ננעלה בירידות לאחר צמצום חוק עילת הסבירות - המצב היום זהה | הדולר עולה ב-2.4% לרמה של 3.707 שקלים 

המסחר בבורסה בירידות שערים: תיקונים של שבוע שעבר?
הבורסה צילום: Nati Shohat/Flash90

לאחר שאמש, עם חקיקת חוק צמצם עילת הסבירות הבורסה לניירות ערך בת"א עברה לירידות, המסכים המשקפים את מצב המדדים בבורסה - מוסיפים להיות אדומים. מגמה המנוגדת למגמה השלטת מאמש בבורסה בוול סטריט, שם החוזים העתידיים משקפים עליות.

יצוין כי הבורסה עלתה בשבוע שעבר ב-8 אחוזים ולכן חלק מהירידות הן תיקון. 

מדד 'תל אביב 35' יורד ב-1.4%, 'תל אביב 90' נחלש ב- 2.4% ו'מדד הבנקים' מאבד 2.8%.  גם השקל נחלש, ושערו הרציף של הדולר עולה ב-2.4% מול השער היציג שנקבע אתמול, לרמה של 3.707 שקלים. בהמשך לכך, שער היורו עולה בכ-2% לרמה של 4.0995 שקלים ליורו.

המסחר ב'וול סטריט' נסגר אמש בעליות שערים כאשר ברקע הדברים, אנו בפתיחתם של ימי פרסום דו"חות של מספר חברות ענק שבמהלכם תתפרסם גם החלטת הריבית של הבנק הפדרלי.

דאו ג'ונס עלה ב-0.5%; מדד הS&P 500 עלה ב-0.4%. גם הנאסד"ק עלה ב 0.2%. כזכור, ביום שישי נסגר דאו ג'ונס בעליה זה היום העשירי ברציפות - רצף העליות הממושך ביותר מאז 2017 - בעוד ששני המדדים האחרים רשמו ירידה קלה.

מחר יפרסם הפד את החלטת הריבית שלו, וככל הנראה על פי רוב התחזיות, הוא צפוי להעלות את הריבית ברבע אחוז, לאחר שהשאיר אותה בחודש שעבר ללאכל שינוי.

מסחר מסחר רציף בורסה לניירות ערך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד