כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
הציצית נקרעה בכוונה

יצא מבית חב"ד והותקף על ידי אנטישמי בפשע שנאה

משטרת סן דייגו חוקרת תקיפה של יהודי שיצא מבית חב"ד כפשע שנאה. הקורבן, גבר בן 65, הותקף בתחנת הרכבת ליד מרכז הסטודנטים היהודי. התוקף קרע את הציצית של הקורבן והשמיע השמצות אנטישמיות ואנטי-ישראליות

יצא מבית חב"ד והותקף על ידי אנטישמי בפשע שנאה
ניידת משטרה סן דייגו צילום: משטרת סן דייגו

גבר יהודי מבוגר הותקף פיזית ומילולית בסן דייגו קליפורניה. מבית חב"ד באוניברסיטת סן דייגו נמסר כי חבר בקהילה הותקף ביום שני האחרון. מרכז הסטודנטים היהודי גינה את התקיפה וציין כי זאת "מתקפה אנטישמית". משטרת סן דייגו מסרה כי האירוע נחקר כפשע שנאה.

חבריו של האיש שהותקף אמרו לערוץ הטלוויזיה NBC 7 שהוא עובר באזור לעתים קרובות ועכשיו הוא מפחד לעזוב את ביתו.

הקורבן, גבר כבן 65, הותקף סמוך לשעה 10 בבוקר לא הרחק מהקמפוס ובית חב"ד, כך מסרה המשטרה. הרב שלום בודג'נה מבית חב"ד אמר בהודעה לעיתונות כי התוקף קרע את הציצית של הקורבן והשמיע השמצות אנטישמיות ואנטי-ישראליות. מהמשטרה נמסר כי הקורבן לא נפצע, וכי השוטרים שוחחו עם עדי ראיה, השוטרים חיפשו ראיות ובדקו במצלמות האבטחה. 

המשטרה ביקשה מכל מי שיש לו מידע על התקרית ליצור קשר בטלפון. הרב בודג'נה, שמנהל את בית חב"ד יחד עם רעייתו מירב, ביקש מהציבור לפנות לבית חב"ד או למשטרה. "אנו נותרים מלאי תקווה שבעזרתם ובערנותם של חברי הקהילה שלנו, נוכל להביא את האחראים לדין", אמר הרב בודג'נה.

סאן דייגו קליפורניה אנטישמיות בארה"ב בית חב''ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד