י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
בניגוד לפרסומים

המשטרה בהודעה חריגה: מספר המתנדבים ששוחררו בשל התבטאויות פוליטיות

משטרת ישראל מפרסמת ש-54 מתנדבים בקשו עד כה להקפיא את התנדבותם | המשטרה שחררה ממערך המתנדבים עשרה מתנדבים שהתבטאו פוליטית

המשטרה בהודעה חריגה: מספר המתנדבים ששוחררו בשל התבטאויות פוליטיות
ניידת משטרה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

משטרת ישראל מפרסמת היום (רביעי) הודעה חריגה בה היא כותבת כי במשטרה התקבלו עד כה 54 בקשות של מתנדבים להקפיא את התנדבותם במשטרה. בנוסף, עד כה המשטרה שחררה ממערך ההתנדבותי עשרה מתנדבים שהזדהו כמתנדבי משטרה, זאת בזמן שהתבטאו פוליטית ואף עשו שימוש בהתנדבותם לטובת פעילות זו.

בהודעת המשטרה נכתב כי "משטרת ישראל תשמח לראות את כלל המתנדבים שבים לשרות התנדבותי בשורות המשטרה. במשטרת ישראל משרתים 24,600 מתנדבים שרואים בהתנדבותם שליחות ונמצאים בשטח כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל במשימות רבות למען הציבור ובטחונו."

אמש פורסם 'ב'חדשות 12' כי משטרת ישראל מתכוונת להדיח כ-1,000 אזרחים המתנדבים בשורותיה, עקב השתתפותם בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית.

עו"ד דניאל חקלאי, המייצג את המתנדבים כתב כי "אין מקום לגרוע ממתנדב שמעוניין להישאר במסגרת משטרת ישראל להמשיך לשרת גם אם הוא מחליט להשתתף בהפגנות. בניגוד למחאות אחרות, כאן מדובר במקרה שבו המתנדבים מבקשים להמשיך לשרת תוך הבעת ביקורת לגיטימית".

עוד כתב במכתב כי מדובר בפגיעה בחופש הביטוי "מדובר בניסיון מטריד להתיישר לצדה של מדיניות אלימה מטעמו של שר כושל שמפעיל על משטרת ישראל לחצים בלתי נסבלים. אך אין להיכנע להם".

משטרה מתנדבים הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד