כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
נושמים לרווחה

החברה בהודעה חגיגית: תמה תקופת הקיצוץ במשכורות העובדים

לאחר מספר חודשים בהן משכורות העובדים קוצצו - חברת 'אינטל' מודיעה כי היא משיבה את המשכורות לרמתן המקורית שהיו טרם המשבר | לפני כשבוע פרסמה החברה דוחות פיננסיים משופרים

החברה בהודעה חגיגית: תמה תקופת הקיצוץ במשכורות העובדים
משרדי חברת אינטל בישראל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חברת אינטל בשרה בהודעה חגיגית לעובדיה כי הקיצוצים שנשו לפני מספר חודשים במשכורותיהם הסתיימו ומעתה המשכורות ישובות להיות כפי שהיו. בנוסף, בתור פיצוי על התקופה הקשה שעברה החברה העבדים יקבלו בונוס חד פעמי בעוד ארבעה חודשים, כך דיווח 'כלכליסט'.

לפני חצי שנה החברה הודיעה שהחל מתחילת חודש אוקטובר המשכורות שקוצצו ישובו לרמה המקורית. בנוסף, העובדים בחברה יקבלו בונוס רבעוני בתחילת הרבעון השלישי של השנה.

מחברת 'אינטל' נמסר ל'כלכליסט' שהיא אינה מגיבה על עניינים פנימיים שנוגעים לעובדים.

כזכור ביום חמישי ענקית ההייטק דיווחה על כך שהיא חוזרת לרווח ברבעון השני של 2023, זאת לאחר שני רבעונים רצופים בהם היא הפסידה. על פי הדו"ח הפיננסי של הרבעון, שפורסם במהלך סוף השבוע, החברה הרוויחה ברבעון השני של 2023 1.5 מיליארד דולר, זאת לעומת הפסד של 454 מיליון דולר ברבעון השני של שנה שעברה. הנתון אף מרשים עוד יותר בהתחשב בעובדה שהתחזיות היו שהחברה תדווח על הפסד של 2.52 מיליארד דולר.

מנכ"ל אינטל, פט גלסינגר, אמר בעת פרסום הדו"חות כי "התוצאות שלנו ברבעון השני היו גבוהות מהקצה העליון של טווח התחזית שלנו, בעודנו ממשיכים להוציא לפועל את סדר העדיפויות האסטרטגי שלנו, כולל הגברת התנופה ועמידה במפות הדרכים שלנו למוצרים ותהליכים. אנחנו גם ממוצבים היטב להרוויח מצמיחה משמעותית לרוחב רצף הבינה המלאכותית, על ידי קידום מערכת אקולוגית פתוחה ופתרונות סיליקון לאופטימיזציה של ביצועים, עלויות ואבטחה כדי לקדם דמוקרטיזציה בבינה מלאכותית".

אינטל אינטל ישראל הייטק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד